U Vladi Ive Sanadera 35 milijuna kuna za jedan kilometar autoceste, ovim primjerom u Hrvatskoj je đak nadmašio učitelja!

Fenomeni Vlade Andrea Plenkovića, dok promatramo koncerte u HNK, povodom presjedanja Hrvatske EU, ispod radara kroz Hrvatsku prolaze zanimljivi, povijesni transferi milijardi kuna. Nije nepoznanica da Fondovi EU odobravaju, financiraju određene projekte članica, kao što nije nepoznanica da izvori novaca dolaze iz svjetskih centara moći. Poznanica je da se za sve usluge plaćaju određene provizije, konzalting.

Primjer projekta Pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac (dio pruge Botovo Rijeka), postaje sve zanimljiviji, kao primjer povijesnog presedana kojim se u Republici Hrvatskoj događaju ne/zakonite radnje, koje se mogu okarakterizirati kao, laički nazvano,  pranje novca?!  Ministar Oleg Butković ovim projektom zasjenio je Ivu Sanadera i HYPO banku. Gradnja Hrvatskih Autocesta koštala je  jedan kilometar (cca.) 5 milijuna eura?! Gradnja je okarakterizirana kao povijesna pljačka Hrvata. Primjer kojim gradnja – rekonstrukcija jednog kilometra  dvokolosječnih željeznica košta 100 milijuna kuna, dakle jedan metar 100 tisuća kuna, ostaje za anale i proučavanje oblika pranja novca. Ne sumnjamo da je Oleg Butković sve proveo legalno i zakonito, ipak radi se o sredstvima iz fondova EU.

Nameće se pitanje čija je EU i čiji su fondovi koji financiraju ovakav projekat. Da pojasnimo detalje, a vi dragi čitatelji donesete zaključak radi li se o zakonitim ili nezakonitim radnjama ministara Vlade Andrea Plenkovića.

Vrijednost projekta je: 2,721 milijarde kuna,
Priprema projekta: 9.11.2012. – 27.12.2019.
Status projekta: u roku od godinu dana (do kraja 2020.)
HŽ infrastruktura d.o.o. je dužna raspisati javni natječaj za izvođače radova.
Izvor financiranja:  2.312.850.000,00 kuna (85%) iz EU fondova 
408 150 000 kuna (15%) iz državnog proračuna RH.
Dužina pruge: 44.02 km.

Projekt uključuje obnovu postojeće željezničke pruge i izgradnju drugog kolosijeka, zatim rekonstrukciju kolodvora Hrvatski Leskovac, Jastrebarsko i Karlovac, dok će se kolodvori Horvati, Zdenčina i Draganići prenamijeniti u stajališta, a rekonstruirat će se i postojeća stajališta Mavračići, Desinec, Domagovići i Lazina.  Rekonstrukcija željezničke pruge uključuje i obnovu i modernizaciju stabilnih postrojenja električne vuče, signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja, a najveća dopuštena brzina bit će 160 km.

Pruga Hrvatski Leskovac- Karlovac dio je većeg projekta koji uključuje modernizaciju željezničke pruge na relaciji Botovo-Rijeka, duge 270 km, a procijenjena vrijednost mu je 3,6 mlrd. eura, u protuvrijednosti približno 27 milijardi kuna (cca. 100 milijuna kuna po kilometru ili  100.000,00 kuna za jedan metar željezničke pruge.

U narednim  tekstovima ekskluzivno ćemo objaviti  gdje je nestalo 250 milijuna kuna iz Croatia Airlinesa d.d. koje su otpisane, sanirane odlukom Vlade, po metodi Samoupravnog socijalizma, kada je partija otpisivala dug gubitašima. Objavit ćemo i kako je proslavljen 30. rođendan Croatia Airlinesa. Javnost zanima tko je direktor Zračne luke Zagreb Ranko Ilić, koji upravlja poduzećem s dvije tajnice, osam djelatnika i impresivnim voznim parkom. Koliko troši novaca na ino putovanja i kako kontrolira koncesiju Zračne luke dr. Franjo Tuđman? Tko je Tuđmanov general kojega  je Croatia bus d.o.o.predložila za direktora , a ministar Oleg Butković nije dao suglasnost za imenovanjem direktorom Pleso prijevoza d.o.o. Zagreb. Zašto društvo kojega je suvlasnik Croatia bus, ima imenovanog privremenog upravitelja, određenog od Trgovačkog suda, zahvaljujući ministru Olegu Butkoviću i Milanu Bandiću. Tko je  ministar Vlade Andreja Plenkovića koji je strastveni kockar?(NASTAVLJA SE…)

3 KOMENTARI

  1. Sjećamo se i gradnje auto-puta Zagreb-Rijeka-Split… koliko je tamo koštala dionica…Da nisu pokradene milijarde nikad ga ne bi napravili… sada je red na željezničke pruge, i to “projekti” koji obnavljaju pruge koje je radio Tito na ho-ruk sistem, prije 50 godina…. dok se civilizirana Europa vozi u intercity vlakovima koji voze 150 na sat ili više, mi trošimo milijarde na vlakove koji voze od Splita do Zagreba 12 sati… Kradezeovska bratija neće stati dok ne popljačkaju i zadnju lipu iz Države. Županije, Općine na stotine njih s tisučama uhljeba sišu sisu našu Hrvatsku dok ne presuši i crkne bezpovratno… ovakvi uhljebi i lupeži će s punim torbama zbrisati u civilizirano inostranstvo da se doživotno tamo baškare, ami ćemo pomalo crkavati ovdje u opustošenoj zemlji, bez struje, bez vode i bez posla i čega staviti u usta. Vratit će nas braća ZNASE tamo gdje pripadamo – u Kameno doba.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime