Unatoč globalnoj krizi u vezi s nedostatkom poluvodiča, platforma za izvješćivanje o povijesti automobila CarVertical udvostručila je svoje prihode u odnosu na 2020. godinu, kada je ostvarila 8,5 milijuna EUR od prodaje. Tvrtka je eksponencijalno rasla te je u 2021. godini dosegla 17,7 milijuna EUR prihoda

Tvrtka carVertical, koja posluje u Hrvatskoj, najavila je svoje planove za ulazak na nova tržišta i da je krajnji cilj razvoj u ekosustav kako bi se zadovoljile potrebe različitih vrsta kupaca.

Rast tijekom krize opskrbnih lanaca

Kriza opskrbnih lanaca utjecala je na automobilske tvrtke diljem svijeta jer je prouzročila nedostatak čipova i promjenu potrošačkih obrazaca. Iako su mnoge organizacije pretrpjele gubitke u prihodima, carVertical bilježi stalan rast.

Prema riječima Rokasa Medonisa, izvršnog direktora tvrtke carVertical, rast prihoda tvrtke rezultat je daljnje ekspanzije na tržištima srednje i istočne Europe i Amerike, potaknute različitim marketinškim strategijama u ciljanim zemljama. Tvrtka je također mnogo uložila u podatke, poboljšanje usluga i povećanje zadovoljstva kupaca. carVertical je 2021. u svoj portfelj dodao samo dva nova tržišta: Dansku i Veliku Britaniju.

„Zbog globalne krize u vezi s nedostatkom poluvodiča, ponuda rabljenih automobila na nekim je tržištima pala za 40 %. Budući da vozačima dostavljamo izvješća o povijesti automobila, izravno smo osjetili posljedice ove krize. Međutim, to nas nije spriječilo da ostvarimo svoje financijske ciljeve. Zapravo je, unatoč tim poteškoćama, naš tim porastao s 36 ljudi na početku 2021. na 76 upravo sada”, kaže Medonis.

Proširenje na druga tržišta koje planiramo za 2022.

Problemi s lancima opskrbe nije jedina kriza koja utječe na automobilske tvrtke. Rat u Ukrajini ne samo da je uzdrmao svakoga, već je i utjecao na tržišta u srednjoj i istočnoj Europi. Kada je izbio rat, carVertical je odmah prekinuo poslovanje u Rusiji i Bjelorusiji. Prema riječima Medonisa, tvrtka pruža financijsku podršku Ukrajini i nada se da će rat uskoro biti gotov.

Čak i u najkonzervativnijem scenariju, carVertical očekuje da će 2022. povećati prihode tvrtke na najmanje 25 milijuna EUR i proširiti se na nova tržišta. Već je počeo nuditi svoje usluge u Australiji, Španjolskoj i Meksiku. Osim toga, Južna Afrika, Nizozemska, Portugal, Brazil, Gruzija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Kanada i Portoriko su među zemljama u kojima carVertical planira uspostaviti svoju prisutnost.

„Prije nego što ponudimo izvješća o automobilima u određenoj zemlji, prvo moramo doći do podataka. Čim naši timovi zaduženi za proizvode i podatke daju zeleno svjetlo, možemo početi ulagati u marketing kako bismo došli do potencijalnih kupaca i educirali ih o važnosti provjere povijesti automobila”, objašnjava Medonis.

Od početka poslovanja carVertical je orijentiran na automobile. Međutim, to će se promijeniti u bliskoj budućnosti jer tvrtka uvodi usluge za kupce rabljenih motocikala.

„Ovaj je potez već dugo u nastajanju. Stalno dobivamo upite od zaljubljenika u motocikle, pa nam je postalo očito da trebamo iskoristiti ovu priliku. Čak i sada, prije kupnje motocikla, ljudi mogu provjeriti povijest tog motocikla na platformi carVertical. Naše kompetencije na tom području nastavit će rasti tijekom 2022. godine”, kaže Medonis.

Stvaranje ekosustava

Tvrtku su već uočili fondovi rizičnog kapitala, ali u ovoj fazi razvoja svoje proizvode planira razvijati na organski način.

„Tijekom prošle godine naučili smo puno o našim klijentima, njihovim potrebama, navikama i nesigurnostima. Na taj smo način dobili dublji uvid u problematiku poslovanja, što nam je omogućilo da odredimo dugoročnu viziju za naše poslovanje. Želimo postati ekosustav, koji zahvaća područja daleko izvan domene provjere povijesti automobila”, dodaje Medonis.

Proširenje portfelja tvrtke carVertical složen je proces koji će dugoročno zahtijevati vanjska ulaganja. Trenutačno je cilj tvrtke nastaviti razvijati usluge i širiti se na nova tržišta.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime