Treća generacija, povećana izvedenica Renault Clija V, ulazi u kompaktnu klasu, s benzincima od 1.0 SCe/75 KS 1.0 TCe/90 KS i 1.3 TCe/116 KS i dizelašem 1.5 dCi/75 i 95 KS

Dacia, otkad je 1999. došla ‘pod kapu’ Renaulta, niže uspjeh za uspjehom. Zbog toga se s velikim zanimanjem očekuje Sandero treće generacije, od kojeg se očekuje dodatni iskorak, piše Autoportal

Čak ga i u Njemačkoj ozbiljno najavljuju, jer će to biti ‘pošten komad auta’, koji će bogati Nijemci moći dobiti već od 8000 eura. Kako, po nepisanom pravilu, ‘sirotinja’ plaća skuplje, kod nas će ulazni model stajati blizu 70.000 kn. 

O tom je automobilu vjernu ilustraciju donio Autobild.de. Pročitajte sedam bitnih činjenica o povoljnom, solidnom i funkcionalnom rumunjskom novitetu s francuskim ‘genima’, koji bi krajem sljedeće godine mogao postati zanimljiv igrač na našem tržištu:

1. Riječ je o modelu treće generacije, tehnološkom blizancu Renault Clija pete generacije, koji dolazi početkom sljedeće godine. Prvi  se Sandero proizvodio od 2007. do 2012., drugi je predstavljen 2012., redizajniran 2016., a lani smo vozili zanimljivu verziju s turbobenzincem od 90 KS i automatskim mjenjačem.

2. I dosad je Sandero gabaritima (406 x 173 x 152 cm), međuosnim razmakom od 259 cm, a i prtljažnikom od 320 litara bio na bio na gornjoj granici niže klase (B-segmenta). Novi će dužinom povećanom na 410 cm i širinom od 175 cm te prtljažnikom od 330 litara zakoračiti u kompaktnu klasu, što će mu biti dodatni adut.

3. Stvara se na novoj platformi koja će, za pola godine, biti uvedena u Renault Clio V, za kojeg se, opravdano očekuje da briljira na EuroNCAP testu. Zbog toga bi i Sandero, nakon što je prvi osvojio tri zvjezdice, a drugi četiri, mogao konačno dobiti pet zvjezdica za sigurnost po Euro NCAP testu.

4. S novim Clijom, pa tako i Sanderom, gasi se 3-cilindraš 898 ccm, tako da će atmosferska (SCe/75 KS) i turboverzija  (TCe/90 KS) biti obujma 998 ccm. U ponudi će biti i novi tehnološki biser, turbobenzinac 1.3 TCe/115 KS, kojeg Renault proizvodi u suradnji s Daimlerom. U dizelskoj će ponudi biti već legendarni 1.5 dCi, sa 75 i 95 KS, koji će dobiti novi filtar čađe i sustav AdBlue pa će svi motori ispunjavati ekološke norme EU6d Temp, koje stupaju na snagu 1. rujna 2019.

5. Novi će Sandero biti zanimljiv jer će ne samo turbodizelski motor 1.5 dCi, kao i dosad, kojeg koriste i Mercedes-Benzovi A i B-klase, nego i novi turbobenzinac 1.3, koji je već imao ‘vatreno krštenje’, osim u Renault Scenicu, i u novom Mercedes-Benzu A-klase. Bit će to jaka referenca, koja će rumunjskom novitetu pomoći u ‘boostanju’ tržišng uspjeha.

6. U dizajnu, pogotovo prednjoj maski, uočava se snažan utjecaj novog Dustera. Po dosadašnjoj tradiciji dobit će crossoversku verziju Stepway,  limuzinsku verziju Logan, karavansku Logan MCV, a kalkulira se, po prvi put, i sa sportskom R.S. s 200 KS! No, o tom’, potom…

7. Prezentacija se očekuje u rujnu 2019. na salonu IAA’19 u Frankfurtu, a prvi se primjerci na tržištu očekuju krajem sljedeće godine. To je važna vijest za naše kupce, jer se u sljedećoj godini mogu očekivati zanimljive akcije za još uvijek aktualni, ali odlazeći Sandero druge generacije. Domar izbor!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime