Vlada RH još jednom je dokazala da je uopće ne zanima rješavanje prometnog kaosa i svih ostalih problema koje je izazvala liberalizacijom taksi tržišta 2018. godine, poručili su danas iz Cehova prijevoznika Udruženja obrtnika Splita i Dubrovnika

Iako su prije manje od mjesec dana na sastanku u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture predstavnici Sekcije taksi prijevoznika Hrvatske obrtničke komore dobili obećanje da će u najavljene izmjene Zakona o prijevozu u cestovnom prometu uvrstiti većinu prijedloga HOK-a, danas je na sjednici Vlade RH usvojen prijedlog izmjena zakona koji nije uvažio niti jednu ideju za poboljšanje taksi tržišta, sigurnosti građana u prometu ili rješavanje kaosa u kojem se proteklih godina nalaze obalni gradovi.

Milivoj Topić, predsjednik Ceha prijevoznika Udruženja obrtnika Split, ujedno i taksi prijevoznik iz Splita razočaran je lažnim obećanjima koje su dobili u Ministarstvu prometa.

„Prije točno mjesec dana tim iz Ministarstva nam je priznao da su svjesni svih problema koje su 2018. godine donijele hitne izmjene Zakona o prijevozu u cestovnom prometu, složili su se s nama da su potrebne nove izmjene kojima će se spriječiti sve malverzacije koje su uzrokovale milijunske štete za državni proračun, kolaps prometa u gradovima poput Splita i Dubrovnika zbog stotine vozača iz cijele Hrvatske koji nekontrolirano dolaze tamo raditi u vrijeme turističke sezone, ali i na nesigurnost građana na našim ulicama. Voljeli bismo da nam objasne što se dogodilo od našeg posljednjeg sastanka i njihovog obećanja ili su nas tada namjerno prevarili“, pita se Milivoj Topić. Podsjeća da je Ministarstvo organiziralo njihovu strukovnu organizaciju upravo kako bi zajedno radili na poboljšanju zakona, a sada ignorira sve prijedloge nastale temeljem stručnih analiza.

Podsjeća da je Sekcija taksi prijevoznika HOK-a, među ostalim, predlagala da jedinice lokalne samouprave same određuju visinu naknade za izdavanje dozvole za obavljanje djelatnosti taksi prijevoza na svojem području te vode registar izdanih dozvola taksi prijevoznicima odnosno registarskih oznaka vozila, da se dozvole za obavljanje taksi prijevoza izdaju za jedno vozilo i za jednu registarsku oznaku, te da jedna fizička osoba može biti upravitelj prijevoza u najviše tri obrta ili trgovačka društva, maksimalno za 15 vozila.

„Danas usvojeni prijedlog izmjena zakona je samo kozmetika koja ne donosi rješenje ni jednog problema. I dalje će na našim cestama biti stotine ilegalno zaposlenih vozača, koji ne podliježu stručnom osposobljavanju u smislu poznavanja gradova u kojima prometuju, zbog čega doprinose stvaranju gužvi te izazivanju prometnih prekršaja što aktivno utječe na sigurnost svih dionika u prometu. Umjesto da se pobrine da za sve vrijede ista pravila, da zaštiti državni proračun od gubitaka i naše obalne gradove od prometnog kolapsa tijekom sezone, a posebno da zaštiti naše građane u prometu, Vlada je izabrala nečinjenje i još jednu slijepu ulicu“, zaključuje Topić ispred Ceha prijevoznika Udruženja obrtnika Split.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime