Tomislav Miočević (65) iz Kozice kod Vrgorca javio nam se i potvrdio glasine da je u srijedu u tom mjestu, oko 9.30, bio meta napada Mate Jujnovića, vlasnika “Prometa Makarska”. Potvrdio nam je i da njihov spor traje odavno i da nema veze s tvrtkom kojoj je Jujnović vlasnik, piše Slobodna Dalmacija
– Mate, koji je obnovio svoju kuću u našem zaseoku, i jučer ujutro je došao fotografirati moje pse, jednog azijata i tornjaka koji su bili ispred moje kuće, kako bi, kao i inače, te slike slao komunalnom redaru koji mi je već napisao dvije kazne, iako su psi u mom dvorištu i na mojoj zemlji. Zatekao me kako pravim u vrtu božićne jasle, pa je vidio da ne može to raditi. Izišao sam na put, a on je naglo Mercedesom krenuo nazad, što sam izbjegao. Kada se okrenuo, desnom stranom vozila me udario u predjelu lijevog kuka i kada sam pao, prešao je kotačem svog vozila Mercedesa preko moga lijevog stopala, te je nakon toga pobjegao. U vozilu je s njim bio i jedan meni nepoznati čovjek… Sve sam ovo prijavio policiji, koja je napravila uviđaj, a ja ću u Split na daljnju liječničku obradu – kazao nam je Tomislav Miočević, koji se inače bavi stočarstvom.
OD SUGLASNOSTI DO SVAĐE
Nekada je, priznaje, bio dobar s Matom Jujnovićem, te mu je dao 2000. godine suglasnost da napravi prilazni put kako bi svojim vozilom mogao doći do svoje kuće. No sve se poslije zakompliciralo jer Jujnović nije Miočeviću ispunio ni jedno svoje obećanje koje mu je zauzvrat dao.
– Obećao je izgraditi mi neke vrtle i sazidati zidove, a kako to nije napravio, ja sam mu 2010. zatvorio put, da bi on to svoje pravo služnosti puta svojatao godinama i govorio da ga je on i asfaltirao te da ja nisam ni vlasnik te zemlje. Kako sam zbog toga morao pokrenuti postupak oko vlasništva nad tom zemljom (u pitanju je deset čestica), tako mi tadašnja sutkinja u sporu s Jujnovićem nije dala za pravo, nego je Jujnoviću dozvolila i dalje služnost puta.
Kada sam zemlju prebacio na sebe, pokrenuo sam spor 2012. godine i on je nakon toga i dalje smetao moj posjed prolazeći tuda svojim automobilima, mašući suglasnošću koju sam mu ja dao 2000. godine pod totalno drugačijim uvjetima, i to nakaradnom presudom sutkinje u Metkoviću iz 2010. godine. Sve se to događalo dok nije došla pravomoćna presuda Županijskog suda u Dubrovniku, u kojoj se navodi da taj put nije javna površina, točnije nerazvrstana cesta, i da Jujnović nema pravo služnosti tog puta i provoz motornim vozilima preko mojih čestica te da ima alternativni put za doći do svoje kuće.
‘O ČEMU VI PRIČATE’?
Kada sam nakon te presude, u srpnju ove godine, odlučio zatvoriti taj put, Mati je to teško palo te je zvao vrgoračku policiju i komunalnog redara. Tako sam zbog mojih automobila koji su bili na tom mom zemljištu dobio četiri kazne od policije, koja je i dalje tvrdila da je to nerazvrstana cesta, i dvije od komunalnog redara zbog mojih pasa. U cijelu priču se uključio i gradonačelnik Vrgorca Mile Herceg te je prije par dana na sjednici Gradskog vijeća donesena odluka da je to nerazvrstana cesta.
Znači, oni idu mimo pravomoćne presude Županijskog suda u Dubrovniku i mimo isprave gdje se vidi da je to moje vlasništvo i time zapravo pogoduju Jujnoviću. Da bi odnijeli takvu odluku, ja sam trebao biti izvlašten, a nisam, i ova odluka je nakaradna te ću se na nju žaliti. Tražio sam da prisustvujem sjednici Gradskog vijeća, da vidim tko će i kako glasati, ali mi je rečeno da sam zamolbu trebao uputiti tri dana prije sjednice – govori nam Miočević.
Nazvali smo i Matu Jujnovića, koji nam je na naš upit o događaju kratko rekao sljedeće:
“Dajte, o čemu vi pričate, gospodine?”
Taman kada sam ga htio pitati o detaljima odnosa s Miočevićem i o njegovoj verziji događaja o kojoj Miočević govori, prekinuo je razgovor. Na naš poziv Jujnović se više nije javljao.Herceg: Zakon o cestama je jasan
Gradonačelnik Vrgorca Mile Herceg rekao nam je da su oni na sjednici Gradskog vijeća cestu proglasili cestom i ništa više.
– Zakon o cestama iz 2011. godine jasno kaže da sve ceste koje su do tada u naravi bile ceste, jedinice lokalne samouprave mogu proglasiti nerazvrstanim cestama ako nisu u pitanju lokalne, županijske ili državne ceste. Nigdje ne piše da vlasnik prije toga mora biti izvlašten, kako govori gospodin Miočević. Po tome ni jedna cesta koja prelazi preko nečijeg zemljišta ne bi bila cesta i ljudi ne bi mogli dolaziti do svojih kuća.
Da je to tako kako tvrdi gospodin, koji će vjerojatno sudski izboriti da mu se ta zemlja plati, onda ne bi ni bilo cesta i promet bi ovisio o volji pojedinca, a to ne smijemo dopustiti jer moramo štiti interes građana. Mi imamo i presudu Općinskog suda u Metkoviću iz 8. rujna ove godine, gdje se pod prijetnjom kazne od deset tisuća kuna gospodinu Miočeviću nalaže da ukloni prepreke na tom putu koje je postavio te da nesmetano omogući promet vozilima – rekao nam je Herceg.