Povezivanjem sjevera i juga Hrvatske, završio je sedmi po redu Auto Sport Adria, događaj koji promovira automobilistički turizam, omogućuje jedinstveno iskustvo i doživljaj  vlasnicima super automobila. Sudionici su unutar 4 dana upoznali i vozili se kroz najljepšu dionicu u Hrvatskoj – Jadransku magistralu

Od Zagreba preko Paga do konačnog cilja Makarske uživali su uz predivne krajolike, vrhunsku gastro i eno scenu te bogatu tradiciju i običaje. Suncem okupan Jadran, vječno zelena brda, a pred vama ništa osim vijugave ceste s dva traka koja prolazi kroz povijesne gradove i sela! Uz sve načine kako doživjeti najbolje od neke zemlje, vožnja na otvorenim cestama u Hrvatskoj idealan je primjer promocije automobilskog turizma. Štoviše, vožnja Jadranskom magistralom nudi neke od najljepših cestovnih pogleda u svijetu. To je i razlog zašto brojne automobilske kuće upravo na navedenoj dionici snimaju promidžbene spotove. Brojni prolaznici koji su zatekli karavanu Auto Sport Adria automobila nisu mogli skrenuti pogled pored najljepših jurilica u regiji.

Dalmatia drive okupio je oko 30 luksuznih i limitiranih automobila najpoznatijih brendova u svijetu automobilizama. Više stotina oduševljenih posjetitelja imalo je priliku pogledati izložbu automobila u Zagrebu i Makarskoj. Mobiteli su bili neophodni jer su mali i veliki posjetitelji osim razgledavanja ovjekovječili trenutke upravo ispred omiljenog automobila. Nije se moglo sakriti ogromno zadovoljstvo i oduševljenost posjetitelja.

Posebno se ističe odlična suradnja s Ministarstvom unutarnjih poslova koji su kroz cijelu dionicu osigurali policijsku pratnju i zaštitu. Također, u suradnji s policijom Splitsko dalmatinske županije u Makarskoj su posjetiteljima osigurali posebnu aktivaciju za koju se čekao red. Naočale koje simuliraju vid pod određenim razinama alkohola u krvi zaintrigirao je i educirao prolaznike.

Kako bi se u još većoj mjeri promovirao auto turizam, nadamo se kako će Dalmatia drive uskoro dobiti i svoj nastavak. Vlasnicima atraktivnih jurilica nakon 4 dana hedonizma pružen je nezaboravni doživljaj, a velik postotak sudionika vraća se iz godine u godinu što je pokazatelj kako luksuzni oblik turizma ima potencijal rasta. Za više informacija i sadržaja možete saznati na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime