Hrvatske je domove preplavio namještaj iz IKEA-e, a u kolikoj su mjeri ovdašnji potrošači željno iščekivali njezin dolazak na naše tržište, najbolje ilustriraju podaci da je u prvoj godina poslovanja u Hrvatskoj švedski gigant ostvario gotovo 536 milijuna kuna prihoda, a web-stranica njihova salona u Rugvici zabilježila je impresivnih 4,7 milijuna posjetitelja!

Svjesni da sve više ljudi voli kupovinu iz vlastitoga kauča, najavili su i skoru online prodaju, a opet su se počele širiti i informacije da IKEA dolazi i u Split. Budući da se o tome već godinama govori, ali nikako da se to i dogodi (najčešće se kao glavni kamen spoticanja navodi nedostatak adekvatnog prostora na kojemu bi se sagradio njihov prepoznatljivi plavo- žuti trgovački centar), pokušali smo doznati ima li istine u tome da ova popularna trgovina namještajem dolazi u Split.

Kontakt s kupcima

– Teritorijalni oblik Hrvatske izaziva nas na smišljanje novih inovativnih koncepata prodaje. Trenutačno nemamo ništa definirano, ali razmatramo dostavne centre. Prije nego krenemo s mogućim projektom robne kuće u Splitu, u tom bismo gradu mogli imati dostavni centar u koji kupci onda dođu po robu kupljenu online. Uz dostavni centar možemo imati i ogledni salon kako bismo imali fizički kontakt s kupcima. Takve mogućnosti istražujemo, a detalje ćemo moći komunicirati tek kada pokrenemo konkretni projekt – govori nam Igor Štefanac, PR menadžer IKEA Hrvatska.

Kupci u robnoj kući IKEA Zagreb najčešće kupuju komade namještaja modernog stila i bijele boje, osim kuhinja, gdje također preferiraju bijelu boju, ali tradicionalni stil. Najprodavaniji komadi namještaja u prvoj godini rada robne kuće IKEA Zagreb bili su tako LACK stolići, prodani u 27.527 primjeraka, a potom slijede KALLAX rješenja za odlaganja kojih je prodano 19.063 te BILLY biblioteke kojih je prodano 17.441. U prvoj godini robne kuće IKEA Zagreb prodano je 181.258 LED žarulja, 77.097 POKAL čaša te 76.361 BYGEL spremnika, što ih čini najprodavanijim dodacima.
Kupci u robnoj kući IKEA Zagreb najčešće kupuju komade namještaja modernog stila i bijele boje, osim kuhinja, gdje također preferiraju bijelu boju, ali tradicionalni stil. Najprodavaniji komadi namještaja u prvoj godini rada robne kuće IKEA Zagreb bili su tako LACK stolići, prodani u 27.527 primjeraka, a potom slijede KALLAX rješenja za odlaganja kojih je prodano 19.063 te BILLY biblioteke kojih je prodano 17.441. U prvoj godini robne kuće IKEA Zagreb prodano je 181.258 LED žarulja, 77.097 POKAL čaša te 76.361 BYGEL spremnika, što ih čini najprodavanijim dodacima.

Dodaje da im je trenutačno fokus na otvorenju robnih kuća u Beogradu i Ljubljani te razvijanje novih koncepata poput online prodaje, pa će o novoj robnoj kući u Hrvatskoj govoriti tek kada finaliziraju navedene projekte. Online prodaju planiraju pokrenuti do kraja poslovne godine 2016., a točan datum još nije utvrđen. Štefanec nam je potvrdio i tezu kako su Dalmatinci, naročito kupci iz Splitsko-dalmatinske županije, usprkos velikoj udaljenosti, vrlo česti posjetitelji IKEA-e Zagreb. – Posjetitelja iz Splitsko-dalmatinske županije ima 4,3 posto i oni najčešće dolaze u robnu kuću IKEA Zagreb nakon onih iz Zagreba i Zagrebačke županije, kojih je 67 posto – tvrdi on. Zanimljivo, iz ostalih triju dalmatinskih županija (Šibensko-kninske, Zadarske i Dubrovačko-neretvanske županije) ukupno im dolazi samo 0,8 kupaca. (Slobodna Dalmacija)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime