Turistička zajednica Zadarske županije je u razdoblju 26. svibnja do 3. lipnja 2017. godine ugostila ekipu američkog brenda odjeće za slobodno vrijeme ExOfficio sa sjedištem u Seattle-u, koja je na području Zadarske županije snimala materijale za katalog.
U svojoj marketinškoj strategiji, ExOfficio stavlja naglasak na putovanja i promovira svjetske destinacije, a kako je njihova kolekcija za proljeće 2018. inspirirana Mediteranom, ovom su prigodom odabrali Zadarsku županiju kao destinaciju na čijim će se lokacijama obaviti snimanje kataloga. Prihvat šesteročlane ekipe koju čine voditeljica marketinga, umjetnički direktor, fotograf i modeli organiziran je u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i lokalnim turističkim zajednicama, a s ciljem promocije prirodnih ljepota Zadarske županije na sjevernoameričkom kontinentu, ali na globalnom tržištu. Snimanje na području naše županije obuhvatilo je lokacije na području NP Paklenice, rijeka i kanjona Zrmanje i Krupe odnosno na području PP Velebit, Zadarskog arhipelaga, posebice Dugog otoka, te brojne lokacije na zadarskom poluotoku. Online katalog proljetne kolekcije ExOfficio-a s fotografijama kulturnih i prirodnih ljepota Zadarske županije bit će dostupan milijunima pretplatnika uglavnom s područja SAD-a i Kanade, ali i Europske unije, Bliskog Istoka, Srednje i Južne Amerike, te Kine i Australije dok će se tiskani katalog distribuirati putem mreže trgovina ExOfficio-a kao i njihovih partnera. Na ovaj će način u proljeće 2018. godina milijuni kupaca ExOfficio-ve odjeće imati priliku upoznati naše ljepote, a što će svakako jedan dio njih potaknuti na putovanje u Hrvatsku, ali i ojačati naše brendove – Hrvatsku i Zadarsku županiju kao destinaciju iznimne kulture, prirodnih ljepota i aktivnog turizma.