Od letova između Zadra i Kine neće biti ništa i samo naivci mogu gajiti nade o uspostavljanju zračnog mosta s tom dalekom azijskom zemljom

Mario Rendulić i Irena Ćosić gotovo četiri godine su sanjali o uspostavi zračnog mosta između Kine i Zadra, a njihova sanjarenja koštala su Zračnu luku Zadar stotine tisuća kuna…

Nažalost, opet se provlače u medijima informacije o tome kako su Kinezi zainteresirani za letove prema Zadru. Nije istina. Njih zanima samo novac i u Zadar će doći samo ako im se u cijelosti podmire troškovi, a od toga ni Zadar, ni Zračna luka ne mogu imati koristi već samo Kinezi i njihovi posrednici koji svoje lobiranje za uspostavljanje tog leta već godinama masno naplaćuju!Donedavna direktorica Zračne luke Zadar Irena Ćosić, prva je nasjela na informaciju kako je let između Kine i Zadra moguć i na to potrošila stotine tisuća kuna poreznih novaca. Nekoliko puta je sa suradnicima putovala u Kinu što je koštalo suhog zlata i vratila se u Zadar – neobavljena posla. Samo na suradnju sa CSEBA (Chinese Southeast European Buisness Association), a iza koje zapravo stoji izvjesni Mario Rendulić, Irena Ćosić je sa računa Zračne luke Zadar platila 232.140,00 kn! I to je službeni podatak kojeg su nam iz Zračne luke Zadar opravdali „sponzoriranjem pojedinih aktivnosti CSEBA-e poduzete sa svrhom prezentiranja Zračne luke Zadar d.o.o. na kineskom tržištu kod  nadležnih kineskih vlasti i zrakoplovnih kompanija…“?! Pored tih troškova, Zračna luka Zadar je potrošila još dosta novaca, a rezultata nema. Da pojasnimo. Nije istina da je Kinezima glavna prepreka dolaska u Zadar dužina uzletno-sletne staze od „samo“ 2,5 km. Glavna prepreka je da su letovi iz Kine i obratno jako skupi i da Kinezi bez izdašne subvencije Zračne luke Zadar, Grada Zadra, Turističke zajednice i dr. ne mogu niti upaliti motore, a kamoli poletjeti prema Hrvatskoj i to prema Zadru. I sada novi direktor Zračne luke Zadar Josip Klišmanić i zadarski gradonačelnik Branko Dukić, ako je vjerovati napisima u medijima, nešto zajednički poduzimaju ne bi li se uspostavio zračni most između Kine i Zadra, pa se čak razmišlja o produljenju piste. Ma odlično. Produljite stazu, ostavite se Kineza, okrenite se drugim europskim i svjetskim destinacijama odakle postoji interes gostiju za dolazak u Hrvatsku tijekom ljetnih mjeseci. Za uspostavu letova nisu potrebni skupi konzultanti, lobisti od kojih mnogi samo mlate praznu slamu, već su potrebni kvalitetni razgovori sa predstavnicima jakih turooperatora. Samo turooperatori mogu garantirati rentabilnost zrakoplovnih linija dovodeći stotine i tisuće gostiju na zadarski aerodrom. Sve drugo su priče za malu djecu na koje, vjerujemo neće nasjesti ni Branko Dukić, a ni Josip Klišmanić.

1 KOMENTAR

  1. marijo rendulic je lopov i lažov.Nema kune u dzepu a predstavlja se kako radi ozbiljne poslove sa kinezima, ne bili uzeo tj.ukrao od potencijalnih investitora kakav avans.Duzan u zg na sve strana.Kriminalac.

  2. marijo rendulic je lopov i lažov.Nema kune u dzepu a predstavlja se kako radi ozbiljne poslove sa kinezima, ne bili uzeo tj.ukrao od potencijalnih investitora kakav avans.Duzan u zg na sve strana.Kriminalac.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime