Nakon 34 godine postojanja i nekoliko godina napora da se izvuče iz teške situacije u kojoj se našao, Tankerkomercu prijeti konačan kraj.
I to ne izravno zbog loše gospodarske situacije, već zbog odluke Vlade o raspisivanju koncesije za Marinu Zadar, čime bi pao u vodu sav trud uložen u restrukturiranje, prodaju imovine, predstečajnu nagodbu, vraćanje postojećih dugova te traganje za investitorom, koji je napokon pronađen u Dogus grupi. Problemi u poslovanju Tankerkomerca traju već niz godina, a slamka spasa bio je sporazum o predstečajnoj nagodbi, kojom bi država otpisala 50 posto potraživanja, ostali vjerovnici 30 posto, čime bi se omogućilo Tankerkomercu da nakon ulaska strateškog partnera, Dogus grupe, otplati 221 milijun kuna potraživanja i nastavi poslovanje. Ključni uvjet koji je Dogus grupa pritom postavila je nastavak koncesije na pomorskom dobru za sadašnju marinu. – Tankerkomerc danas ima pravomoćnu predstečajnu nagodbu s utvrđenih 45 milijuna eura duga. Osnovni element za provedbu ove nagodbe je interes Dogus grupe za ulazak u vlasništvo, koja bi uložila 15 milijuna eura u podmirenje postojećih obveza, dok bi se država namirila ustupanjem zemljišta u Gaženici po sudski procijenjenoj vrijednosti od 35 milijuna kuna. No ono bez čega strateški partner neće pokazati bilo kakav interes je koncesija za Marinu Zadar, ističe generalni direktor Roberto Motušić, koji je pred nešto više od dva mjeseca imenovan na ovu dužnost kako bi proveo nagodbu i restrukturirao firmu. Kad se činilo kako je napokon postavljen temelj za budućnost, uslijedio je – šok. Vlada je objavila obavijest o namjeri davanja koncesije na pomorskom dobru u svrhu gospodarskog korištenja Marine Zadar, a to praktički znači otkazivanje koncesije Tankerkomercu i uvođenje novog koncesionara u posao. (Zadarski list)