Hrvatska turistička zajednica i ove godine nastupa na važnom turističkom sajmu f.re.e, koji se održava u Münchenu do 25. veljače
Riječ je o sajmu za široku publiku kojeg obiđe preko 110.000 posjetitelja, a hrvatski je štand obišao i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić, koji se susreo s važnim partnerima na njemačkom tržištu, odnosno s predstavnicima brojnih turoperatora i agencija kao što su TUI, I.D. Riva Tours, Holiday Check, kroati.de, itd.
Direktor Staničić poručio je kako tržište Njemačke predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam. „Hrvatska turistička zajednica provodi niz promotivnih aktivnosti na najvažnijim emitivnim tržištima, a zbog važnosti njemačkih gostiju, najviše sredstava predviđenih za marketinške aktivnosti ulažemo upravo na ovo tržište. S obzirom na jedan od naših ključnih strateških ciljeva, a to je pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje turističke destinacije, vrlo nam je važan i segment avioprijevoza i dostupnosti hrvatskih destinacija. Veseli nas izuzetno dobra povezanost ključnih hrvatskih i njemačkih gradova tijekom cijele godine, a posebice velik broj aktivnih avioprijevoznika poput easyJeta, Lufthanse, Eurowingsa, Ryanaira ili Condora“, izjavio je direktor Staničić.
„Najbolja potvrda stabilnosti i popularnosti Hrvatske na ovom tržištu je rast noćenja njemačkih turista od preko 15 posto u 2017. godini dok ove godine očekujemo dodatni rast i to od 5 posto. Drago mi je što sve veći broj gostiju iz Njemačke posjećuje Hrvatsku na razini čitave godine pa su nam njemački gosti najbrojniji i izvan ljetnih mjeseci i to na kontinentu. Rezultat toga je i svrstavanje Slavonije u prodajne kataloge agencija, čime je ovaj dio Hrvatske po prvi puta postao sastavnim dijelom ponude, a njemački ljubitelji biciklističkih tura već su rezervirali svoje aranžmane i to za jesen” zaključio je direktor Staničić.