Biograd Boat Show, u organizaciji i domaćinstvu Ilirije d.d., turističke kompanije iz Biograda na Moru sa više od 60 godina postojanja i djelovanja u turizmu i ugostiteljstvu, kao najveći hrvatski ali i srednjoeuropski sajam na moru slavi svojih 20 godina postojanja
Biograd Boat Show u prethodnih devetnaest godina isprofilirao se kao vrhunska nautička manifestacija definiravši grad Biograd na Moru i Zadarsku županiju nezaobilaznim nautičkim središtem, a sam sajam kao kongres nautičke industrije i turizma u Hrvatskoj gdje se na jednom mjestu okupljaju: (I) luke nautičkog turizma – marine, (II) čarter, (III) brodograditelji, (IV) brodari, (V) proizvođači brodske i nautičke opreme i (VI) ronilački turizam.
Kao centralno mjesto okupljanja svih segmenata nautičke industrije i turizma prepoznale su ga i vodeće poslovne udruge poput Hrvatska gospodarska komore organiziravši na sajmu HGK Dane nautike.
ILIRIJA – Pionir razvoja nautičkog turizma na hrvatskom Jadranu
Ilirija se prije više od četrdeset godina dokazala pionirskim i vizionarskim pothvatom – izgradnjom prve luke nautičkog turizma Hotelske lučice Kornati iz koje je krenuo razvoj nautičkog i čarter turizma na hrvatskom dijelu Jadranskog mora. Ilirija s ponosom nosi naziv pionira nautičkog turizma. Od tog razdoblja do danas Biograd na Moru postao je centar nautičkog turizma na Jadranu kojeg godišnje posjeti preko 60.000 nautičara iz cijelog svijeta.
- izdanje Biograd Boat Show-a
Nakon 19 uzastopnih rekorda, očekujte posebno 20. izdanje, budući da će više izlagača nego ikada izlagati na jubilarnom izdanju sajma. Ilirija intezivno radi na uključivanju više prostora za smještaj dodatnih izlagača kako bi omogućila da se na sajmu predstave i izlagači iz svih segmenata domaće i međunarodne nautičke industrije.
Ove godine Biograde Boat Show širi izložbeni prostor na gatu 6, koji uključuje nove plutajuće izlagačke prostore na dva nova izložbena područja sajma. Luksuzne motorne jahte ove godine bilježe znatno povećanje na sajmu, uključujući i katamarane i elektro-diesel hibride.
Ove godine na Biograd B2B predstavit će se Nacionalno udruženje proizvođača brodova (NMMA) iz SAD-a koje osim proizvođača brodova zastupa i proizvođače opreme i brodskih motora, kao i slična udruženja iz Velike Britanije, Italije i Norveške, što će dodatno doprinjeti jačanju međunarodnog karaktera sajma koji će pored vodećih europskih predstavnika nautičke industrije od ove godine uključivati i izlagače iz Sjeverne Amerike.
Ilirija posljednje dvije godine intezivno razvija platformu „Biograd B2B“ koja ima za cilj jačanja poslovnog karaktera sajma, jače interakcije poslovnih posjetitelja i izlagača, odnosno jačanja njegovih poslovnih aktivnosti i poslovnog umrežavanja kojima pri tome nije potreban izlagački prostor. Biograd B2B uključuje bogat kongresni program koji se održava u suradnji sa HGK–om. Osim kongresnih događanja Biograd Boat Show prepoznat je kao sajam koji intezivno potiče poslovna umrežavanja i susrete, ali i sajam sa bogatim zabavnim programom poput B2B Bash party, koji će se održati u petak, 19.10.2018.
Pristup do srednjeuropskog tržišta
Sve više i više sajam privlači posjetitelje i izlagače iz susjednih zemalja i šire. Mnogi od njih su prethodno upoznati s Hrvatskom odnosno Biogradom bilo kao jednom od najvećih charter odredišta u svijetu, ili Marinom Kornati kao jednom od najvećih marina u Hrvatskoj smještenoj u neposrednoj blizi najpoznatijih hrvatskih nautičkih odrdišta (Kornatski arhipelag) i marinom sa najbogatijim regatnim kalendarom.
Međunarodnoj prepoznatljivosti Biograd Boat Show-a među izlagačima i posjetiteljima zasigurno pridonosi popularnost Hrvatske kao atraktivne nautičke destinacija i bogati Ilirijini sadržaji uključujući: Marinu Kornati, Ilirija hotele, restorane i zabavne sadržaje, kao i atrktivnosti samog sajma poput pontonskog mosta koji će i ove godine povezivati centralni dio Marine Kornati sa njenim zapadnim dijelom, nudeći jedinstvenu i atraktivnu izložbu na moru.
Boat Show doživljaj
Svakog dana sajma zalazak sunca označava kraj izlaganja i početak večernjeg programa, nudeći vrhunsku hranu i zabavu koja se nastavlja u centru grada, nadomak marine, do kasnih sati.
Isto tako, mnoga popratna događanja prate sajam na temu poslovanja, obrazovanja, druženja, kulinarstva, sporta i rekreacije. Poznat kao “Boat Show doživljaj“, ključ je uspjeha sajma i razlog što brojni domaći, ali i posjetitelji iz Srednje Europe manifestaciju doživljavaju kao odmor.