Hrvatska turistička zajednica i njezin ured Ispostave u Münchenu, u suradnji s TZ Dubrovačko-neretvanske županije, organizira grupno studijsko putovanje njemačkih novinara na „Good Food Festival“, manifestaciju u sklopu koje se predstavlja gastronomska ponuda Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije
Putovanje će trajati od 17. do 21. listopada, a osim samog festivala novinarima će biti predstavljena i cjelokupna destinacijska ponuda grada i županije. Pozivu Hrvatske turističke zajednice odazvalo se pet redakcija, mediju kojima su Süddeutsche Zeitung (1,2 milijuna čitatelja), Travelbook (2,5 milijuna čitatelja), Rheinische Zeitung (milijun čitatelja) te Südkurier i Schwäbische Zeitung koji broje po pola milijuna čitatelja.
Dodajmo kako je Dubrovnik jedna od najpoznatijih hrvatskih destinacija na njemačkom tržištu. Navedeno potvrđuje i turistički promet ostvaren s njemačkog tržišta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji pa su tako njemački turisti tijekom prvih devet mjeseci ostvarili 129 tisuća dolazaka i 697 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.