U sklopu tradicionalne turističke manifestacije Dani hrvatskog turizma, sinoć je dodijeljen prvi dio nagrada Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore u kategorijama za destinacije godine, atrakcije godine, nagrade poslovnom sektoru (Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku) te ljude u turizmu
Drugi dio nagrada dodijelit će se danas, za 10 najboljih u turizmu, i to u sljedećim kategorijama: Kulturna turistička atrakcija godine, Turistički događaj godine, Inovacija u turizmu godine, Restoran godine, Turistička agencija godine, Marina godine, Kamp godine, Hotel godine, Turistička destinacija godine te nagrada „Anton Štifanić“ za životno djelo te za osobu godine.
Osim toga, sudionike Dana hrvatskog turizma tijekom sutrašnjeg dana, odnosno u četvrtak, 25. listopada također očekuju brojna predavanja, radionice i okrugli stolovi. U glavnom dijelu programa drugog dana manifestacije tako će se održati 18. Hrvatski turistički forum u organizaciji Hrvatske gospodarske komore “Ljudski potencijali – izazovi hrvatskog turizma“ u kojem će sudjelovati domaći i strani govornici te gdje će se raspravljati o nizu aktivnosti koje HGK provodi radi poticanja i promocije dualnog obrazovanja, rješavanja pitanja nedostatka radne snage i razvoja ljudskih potencijala. Drugog dana održat će se i sad već tradicionalni susret turističkih djelatnika s predstavnicima Vlade Republike Hrvatske koji će biti posvećen budućem razvoju turizmu.
Nadalje, u sklopu programa održat će se panel „Hrvatska – nova gastro ikona Europe“ gdje će se govoriti o odrednicama uspješnog gastro turizma, što se dobiva razvojem gastro turizma, koji su faktori uspjeha te koje mjesto zauzima Hrvatska na europskoj gastronomskoj karti? U nastavku radnog dijela programa, održat će se i okrugli stol „Hrvatska – mala zemlja, veliki brend“ koji je posvećen predstavljanju Hrvatske u turističkom, gospodarskom i znanstvenom svijetlu na korist cjelokupnom brendu.
Posebna pozornost u ovogodišnjem programu DHT-a stavlja se i na vidljivost te promotivnu važnosti turističkih blogera u predstavljanju turističke ponude kroz susret blogera iz zemlje i svijeta u panelu „Turistički bloger – zanimanje iz snova. Mit ili stvarnost?“
Koliko video i turističke promotivne aktivnosti idu ruku pod ruku, dodatno će biti potvrđeno predstavljanjem hrvatskog promotivnog turističkog spota „Ambasadori hrvatskih turizma“ koji je proglašen i najboljim svjetskim promotivnim spotom za prošlu godinu u izboru neovisnih stručnjaka. Zašto je zaslužio toliko pažnju medija, turista i struke, objasnit će direktor i osnivač Citizen.tv-a, Philip DeBevoise.
Radni dio programa zaključit će predstavljanje istraživanja: „Kakav turizam želimo-studija održivosti Splitsko-dalmatinske županije“ te o održivom upravljanju vodom u turizmu na priobalnom području Sredozemlja.
Organizatori skupa su Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora koji ovu manifestaciju zajedno organiziraju već jedanaestu godinu za redom. Dani hrvatskog turizma ove se godine održavaju uz potporu Grada Hvara i Turističke zajednice Grada Hvara koji ove godine obilježavaju 150 godina organiziranog turizma. Popis nagrađenih možete vidjeti ovdje: DHT- 1. večer – popis nagradenih