U Škodi navode kako je riječ je o jedinom preostalom modelu iz 50-ih godina prošlog stoljeća kada su proizvedena tri primjerka ovog automobila koji je zadnji put na trkaćoj stazi viđen 1962.
Ovaj konkretni model je bio u vlasništvu slovačkog trkača Ivana Micika, a 2007. ga je Škoda kupila za svoju kolekciju. U osnovi već je tada počela priprema za renovaciju ovog automobila, a posljednjih godinu dana se intenzivno radilo na tom projektu i sada možemo vidjeti konačan rezultat, tj. u njemu će moći posebno uživati posjetitelji spomenutog muzeja. Škoda 966 Supersport je ima aluminijsku karoseriju i dva različita motora obujma 1,1 i 1,2 litre, ovisno i razvojnoj fazi. Prvi je bio atmosferski motor s dva karburatora i snage 66 kW, odnosno 90 KS, a drugi imao do dva kompresora najveće snage od 132 kW, odnosno 180 KS. U konačnoj izvedbi u ovaj je model ugrađen prototipni 1,5-litreni motor sa četiri karburatora i/ili dva kompresora. (dnevnik.hr)