Meta i Google su zatvorili vrata političkim oglasima od 1. 10. Algoritmi više ne slušaju novac, već slušaju sadržaj. Dok većina u politici još jeca zbog promijenjenih pravila, Marijan Palić i njegov tim su već osvojili većinu. I to bez ijednog oglasa
Na izborima za Gradsko vijeće Đakova u studenom, HDZ je postigao nešto što se čini nemogućim: 1.400 glasova više nego u svibnju, kada su oglasi i dalje bili dostupni. Rezultat? 4.426 glasova (46,72%) bez ijednog eura u oglašavanju u odnosu na 3.057 glasova (34,50%) s oglasima u svibnju.
Sada Marijan Palić otkriva trikove iza prve kampanje u Hrvatskoj bez digitalnog oglašavanja. Strategiju, taktiku, greške, lekcije i sve što drugima treba u izbornim godinama pred nama.
Što vas očekuje na edukaciji?
6 sati intenzivnog treninga gdje ćete naučiti kako funkcionira nova igra digitalne politike.
Naučit ćete kako algoritam funkcionira u novim uvjetima, što voli, što kažnjava, kako servirati sadržaj koji se ne ignorira, kako producirati organski sadržaj koji čine razliku između ignoriranog posta i poruke koja se širi, kako koristiti alate za monitoring i kako uočiti, potencijalnu krizu i ponašanja birača.
Tko bi treba sudjelovati?
Ova edukacija je namijenjena jedinicama lokalne samouprave, gradovima, županijama, političarima, strankama, agencijama, operativcima, savjetnicima i voditeljima kampanja.
Edukacija se održava 4. prosinca u Zagrebu u Wespa spaces s mogućnošću online slušanja naknadne snimke. Više detalja pronađite ovdje
U cijenu su uključeni pauza za kavu, ručak i online playbook s pobjedničkim strategijama iz prošlih lokalnih i nacionalnih kampanja te mogućnost networkinga s mnoštvom stručnjaka iz političke komunikacije i politike.
Broj mjesta je ograničen na 25 polaznika. Prijavi se ili čekaj da netko drugi pokupi tvoje birače.
O predavaču
Marijan Palić je direktor agencije Atomski marketing koja stoji iza brojnih uspješnih i pobjedničkih izbornih kampanja unazad nekoliko godina, među kojima se ističu vođenje parlamentarnih kampanja za Most 2020. i 2024., dok je na lokalnim izborima sudjelovao u dvije pobjede osječkog gradonačelnika Ivana Radića 2021. i 2025., pobjedom Ivana Bosančića za župana Vukovarsko-srijemske županije 2025. pobjedom Željka Romića za gradonačelnika Vinkovaca 2025. te splitskog gradonačelnika Tomislava Šute 2025.
Atomski marketing je dobitnik nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću the! Award 2025. za političku komunikaciju, čime je angažman na izborima dobio regionalnu prepoznatljivost.