“Oko 73% ljudi nosi kemijsku olovku sa sobom bilo kada i bilo gdje.”
Kemijske olovke su jedan od najčešće korištenih proizvoda, a njihova mala i pokretna priroda čini ih vrlo pogodnim i praktičnim. Koristimo ih za pisanje u školama, bankama, tvrtkama, na događanjima, konferencijama; zapravo, olovka se može naći gotovo posvuda. Danas je uobičajeno imati olovke koje imaju dodatne značajke kao što su držač za ključeve, rezač noktiju, lampa, LED svjetla itd. Zbog svih ovih nevjerojatnih značajki i pogodnosti koje nude, promotivne olovke vrlo su popularni poslovni poklon među korisnicima.
Trenutačno su promotivne olovke jedan od najboljih proizvoda za oglašavanje jer su isplative i svestrane. Tako, brendirane olovke potvrđuju kako male i suptilne promotivne taktike mogu naknadno i eksponencijalno uveliko požeti velike nagrade. Dakle, ako želite saznati više o promotivnim olovkama i zašto su izvrsna ideja za poklone za promociju, pročitajte članak “Kako prekrasan poklon za promociju može biti dobra olovka”, kao što je navedeno u nastavku.
Promotivne kemijske olovke i zašto ih koristimo?
Treba vam savjet ili ideja vezano uz promotivne materijale? Slobodno kontaktirajte Habeco poslovne poklone, gdje će vam s veseljem pružiti savjete i pomoći pri odabiru optimalnih poslovnih poklona za vašu marketinšku kampanju.
S više od 30 godina iskustva, njihov tim će s ljubaznošću saslušati vaše ciljeve i pomoći vam odabrati savršene poslovne poklone koji će osigurati uspjeh vaše kampanje.
Promotivne kemijske olovke i zašto ih koristimo?
Ljudi jako vole besplatne proizvode i poklone. Kada ih primimo, potiču topli osjećaj povezan s pozitivnošću koju osjećamo svaki put kada se ih sjetimo ili koristimo poklone. Stoga promotivne olovke nisu iznimka jer su jedni od najjeftinijih proizvoda, a ujedno su i najbolji pokloni za promociju za svakoga. Promotivna olovka je olovka koja je brendirana s poslovnim logotipom popraćenim specifičnim dizajnom, bojama, porukama i riječima. To čini promotivne kemijske olovke jeftinim, ali učinkovitim poslovnim poklonima.
Trenutno su jeftine promotivne olovke top trendi promo materijal, popularan zbog svoje praktične upotrebe. Osim toga, brendirane promotivne kemijske olovke jedan su od svestranih promotivnih proizvoda. Dobre su za vaš brend za postizanje marketinških i reklamnih ciljeva kao što su izloženost branda, svijest o brandu, povećanje angažmana, povećanje konverzija, jačanje kampanja i još mnogo toga. Stoga nemojte oklijevati i upotrijebite promotivne olovke što je prije moguće kao učinkovitu promotivnu taktiku koja će dugoročno donijeti prodaju, profit, širenje brenda i poslovanja.
Koliko promotivne olovke mogu biti učinkovite za povećanje svijesti o brandu?
Promo materijali kao što su kemijske olovke mogu vam pomoći u stvaranju svijesti o brandu u područjima gdje niste poznati i povećati lojalnost brandu kod postojećih kupaca. Promotivne olovke često koriste svi koji su u pokretu, donoseći ponavljajuću izloženost u ciljanim područjima i vidljivost za stjecanje novih potencijalnih klijenata. Iako brendirane olovke možda nemaju puno prostora za ispis u usporedbi s drugim promo materijalima, pokazale su se vrlo učinkovitima u pozitivnom dojmu vašeg brenda ili tvrtke u svijesti vaših primatelja.
Promotivne kemijske olovke kao poslovni pokloni jedan su od najboljih poklona za promociju za vaše poslovne klijente, partnere, zaposlenike i kupce. Savršeni su za set poslovnog pribora. Brendirane promotivne kemijske olovke, koje se nazivaju i “logo olovke” ili “tiskane olovke”, integrirane su u svakodnevne aktivnosti vaših primatelja. To je dakle dobra prilika da se vaš brend s njima integrira u osobni život vaše publike. Stoga je i promotivna olovka dobar poklon za razne događaje kao što su sajmovi, seminari, konferencije, poslovni sastanci, izložbe, vjenčanja, rođendani, godišnjice i još mnogo toga.
Nadalje, tiskane kemijske olovke su jeftinije od ostalih proizvoda promo materijala i predstavljaju korisne prednosti u odnosu na njihovu cijenu. Također se možete istaknuti s njima tako što ćete jeftine promotivne olovke personalizirati za svoje primatelje. Na primjer, možete ih označiti imenima ili nadimcima svojih zaposlenika, inspirativnim citatima, pa čak i smiješnim citatima. Takvi pokloni za promociju stoga će umjesto melankoličnog osjećaja potaknuti pozitivne emocije koje dugoročno mogu povećati lojalnost brendu i poslužiti kao besplatna promocija brenda putem usmenog marketinga.
Savjeti za odabir dobre promotivne kemijske olovke.
Poklon za promociju je uspješan samo ako je vaš poklon dobro primljen, cijenjen i korišten od strane primatelja. Poklon za promociju koji se vašim primateljima ne sviđa ili ne smatra praktičnim najvjerojatnije će biti odbačen, zbog čega će vaša promotivna taktika biti neučinkovita. Stoga je poželjno odabrati pravu vrstu olovke koja odgovara zahtjevima, potrebama i ukusima vaše publike. Provođenje ankete ili istraživanja može vam pomoći da suzite izbor na obećavajuće opcije koje su prikladne za vaš brand/tvrtku, kao i za vaše primatelje.
Postoje razne promotivne olovke označene logotipima kao što su novitet olovke, plastične olovke, metalne olovke, ekološki prihvatljive olovke, Stylus olovke za digitalne uređaje sa zaslonom osjetljivim na dodir itd. Brendirane novitet olovke imaju neobičan dizajn i nazivaju se i zabavnim olovkama. Obično imaju dodatne značajke kao što su LED svjetla, što ih čini odličnim izborom za mladu publiku poput djece i tinejdžera. Brendirane plastične olovke mogu zadovoljiti raznoliku i brojnu publiku pa je ova vrsta olovke najbolji izbor za darivanje na kampanjama i masovnim događanjima. Također možete izraditi vlastitu brendiranu olovku s logotipom vaše tvrtke, različitim bojama, a možda čak i porukom.
Metalne olovke izvrstan su izbor za škole, banke, zaposlenike i klijente jer se smatraju elegantnim, originalnim i profesionalnim olovkama. S druge strane, ekološki prihvatljiva promotivna olovka izrađena od bambusa ili drugih održivih materijala također bi pomogla u jačanju imidža vašeg brenda, dijeleći poruku da vam je stalo do okoliša i da svjesno nastojite očuvati ekološki integritet. Bez obzira na dizajn, značajku ili boje koje odaberete, važnije je da izradite svoje jeftine promotivne olovke dobre kvalitete kako biste izbjegli negativne dojmove na svoju ciljanu publiku.
Što je s promotivnim Stylus olovkama za digitalne uređaje sa zaslonom osjetljivim na dodir?
Promotivne Stylus olovke za digitalne uređaje sa zaslonom osjetljivim na dodir trenutno su jedan od rastućih trendova u korporativnom svijetu i industriji za oglašavanje. Primatelji ih jako cijene jer ne pišu samo na papiru, već i na zaslonima na dodir digitalnih uređaja poput pametnih telefona. Dolaze u raznim oblicima i bojama. Mogu biti izrađene od metala kao što su zlato, srebro, aluminij, čelik i drugih materijala kao što su drago kamenje, bambus, reciklirani karton itd.
Promotivne Stylus olovke za digitalne uređaje sa zaslonom osjetljivim na dodir su jeftine, tehnološke i modne olovke. Ostaju trendi vječni poklon za promociju koji neće izaći iz mode. Ovaj poslovni poklon poznat je i po svom neometanom radu, jer primateljima omogućuju korištenje digitalnih uređaja sa zaslonom osjetljivim na dodir bez potrebe za dodirivanje s rukama. Poželjan je posebno kod onih primatelja koji su svjesni svog zdravlja i odlučuju ograničiti svoju interakciju s mikrobima. Također, ova vrsta poklona je još jedna prilika da pokažete da vam je stalo do zdravlja vaših primatelja, čime promovirate svoj brend u pozitivnijem svjetlu.
Tehnike brendiranja promotivnih olovaka
Danas je uobičajeno poklanjati promotivne olovke kao poslovne poklone s dodatnim značajkama kao što su držač za ključeve, rezač noktiju, lampa, LED svjetla itd. Stoga, osim dizajna vašeg brenda, boje, logotipa i poruke, trebali biste i to uzeti u obzir pri odabiru tehnike brendiranja vaših promotivnih olovaka. Najčešće korištene tehnike brendiranja promotivnih olovaka s logotipom i promotivnih Stylus olovaka za digitalne uređaje sa zaslonima osjetljivim na dodir uključuju roto sitotisak, tampo tisak, lasersko graviranje, digitalni tisak itd.
Roto sitotisak prikladan je za tisak na cilindrične proizvode kao što su promotivne olovke. To se izvodi strojem posebno dizajniranim za ispis na olovke. Roto sitotisak pogodan je za razne materijale kao što su plastika, metali, staklo i keramika.
Lasersko graviranje i digitalni tisak poželjnije su tehnike brendiranja promotivnih i Stylus olovaka za digitalne uređaje sa zaslonima osjetljivim na dodir. Lasersko graviranje uključuje utiskivanje dizajna na promotivnoj olovci pomoću računalno kontrolirane laserske zrake. Međutim, digitalni tisak uključuje tehniku inkjet ispisa ili tiska, naprednu tehniku koja može izravno i s velikom preciznošću ispisati logotip na vaše promotivne olovke. Ova tehnika brendiranja preporučuje se za promotivne olovke s logom i 3D dizajnom jer se ispisuje u visokoj kvaliteti i u punom spektru boja.
Ukratko, članak je govorio o suptilnim, ali u isto vrijeme velikim prednostima i pogodnostima koje vaša tvrtka može ostvariti uz pomoć promotivnih olovaka. Također ste dobili savjete kako odabrati i brendirati svoje jeftine promotivne olovke te ih pokloniti kao poklon za promociju ili poslovni poklon. Promotivne olovke mogu vam pomoći u postizanju marketinških ciljeva, impresioniranju potencijalnih kupaca, povećanju lojalnosti kupaca i podizanju morala vaših zaposlenika.