Jedan od najvećih svjetskih klubova i godinama dominantan talijanski klub, šokirao je promjenom grba sve pratitelje najvažnije sporedne stvari na svijetu.
Neki odobravaju promjenu, neki se rugaju, a Juve trlja ruke još jednim dobrim marketinškim potezom. Kao što svako vrijeme nosi svoje, kao što West Ham ruši mali kultni Upton Park i iznajmljuje veći Olimpijski stadion u Londonu, kao što je Manchester United promijenio klupske boje, tako je i Juve iskoristio trenutak i promijenio grb. Zašto ne?
U današnje vrijeme kada je nogomet jedan od najvećih biznisa na svijetu, kada je igrač kao bilo koji artikl na polici trgovačkoga lanca, tako i nogometni klubovi polako mijenjaju identitete i prilagođavaju se tržištu. Nakon samo par sati od promjene grba vrijednost kluba je narasla par posto. Preračunato u milijune jasno je da je ovo po Juventus dobar potez. Tržište na Dalekom istoku divlja pa svaka i najmanja kozmetička promjena donosi nove milijune, ma što god o tome mislio jedan stari Torinez. Špekulira se da samo u Indoneziji Juventus ima desetke milijuna registriranih navijača, a u ostatku svijeta vjeruje se da brojka premašuje 200 milijuna. Za usporedbu, Hajduk ima 43 000 registriranih članova koji godišnje svom klubu „daju“ 100 kn, što je veliki uspjeh za naše pojmove, No, onda nam je jasno što takva brojka članova donosi Juventusu.
Koliko god se trudili pamtiti i romantično voljeti klubove u koje smo se zaljubili pod jednim uvjetima, prije ili kasnije ti isti klubovi će se morati prilagoditi vremenu u kojem žive. Nogomet odavno nije lijepa ljubavna priča nego surovi biznis. Što se mi navijači i ljudi koji volimo nogomet tome prije prilagodimo, lakše ćemo pratiti svoje klubove. Ili ćemo se jednostavno okrenuti i poći na ribe.