Danas je u Kneževoj palači u Zadru Turistička zajednica Zadarske županije predstavila je javnosti novi brend-identitet turizma Zadarske županije

Okupljenima su se u pozdravnim govorima obratili Božidar Longin, župan Zadarske županije, Monika Udovičić, pomoćnica ministra turizma i Slavija Jačan Obratov, direktorica Sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoju ponude u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice koji su istaknuli važnost brendiranja na regionalnoj razini.  

U okviru predstavljanja brend identiteta turizma uzvanicima je predočen  tijek nastanka novog brend-identiteta turizma Zadarske županije, na čemu se on temelji i što je inspiriralo kreativce da mu udahnu život kroz moderno vizualno i komunikacijsko rješenje koje zacrtava smjer promidžbe regije u nadolazećem razdoblju. Tako su na predstavljanju izlagali   Zoran Kasum iz HD Consultinga kojem je povjerena izrada Strategije, a koji je prezentirao brend strategiju turističke destinacije Zadarske županije i Luka Duboković iz BBDO-a koji je izložio kreativni koncept brend-identiteta i produkcije. Naime, nagrađivana agencija BBDO izradila je vizualne i verbalne standarde komunikacije kao i sukladnu foto i video produkciju.  

Strategijom  brendiranja turističke destinacije Zadarske županije, a koju je Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula u 2017. godini željelo se utvrditi tržište odnosno ciljana publika i kreirati osnažen i vjerodostojan brend usuglašen i usklađen među stanovnicima, turističkom industrijom i sustavom TZ-a te JLS-a. Također se Strategijom željela definirati prepoznatljivost brenda koji će Zadarsku županiju izdvojiti iz mase istih ili sličnih destinacija, koji će stvoriti lojalnost gostiju, povezati se s posjetiteljima stvarajući im doživljaj, brend koji će se upamtiti i kojem će se vraćati.

Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije istaknula je kako se do rješenja došlo putem dugog procesa anketiranja, intervjua i razgovora, te radionica odnosno izvrsnom suradnjom s predstavnicima turističkih zajednica i turističke industrije, liderima mišljenja i ostalim ključnim subjektima županije. Istaknula je prilagodljivost rješenja koje se može primjenjivati na brojne turističke proizvode Zadarske županije, a svakako će ga i naše lokalne turističke zajednice odlično moći primjenjivati za svoje potrebe.

Produkt je moderan i atraktivan materijal koji nas stavlja uz bok velikim destinacijama i uzdiže iznad konkurencije.  

TZŽ očekuje u sljedećem marketinškom razdoblju suradnju i primjenu diljem turističkog sektora čiji su predstavnici na Panelu „Povezanost/međuovisnost realnog i javnog sektora u brendiranju destinacije“ to i potvrdili kao garanciju uspješnosti brenda. Svi zajedno trebamo se kao destinacija nametnuti kao turističko odredište koje nudi brojne aktivnosti, te poraditi ozbiljno na dostupnosti informacija upravo o toj, postojećoj ponudi.  

O IZRAĐIVAČIMA 

Zoran Kasum, HD Consulting 

Od 2002. godine Zoran radi kao savjetnik u turizmu za globalnu tvrtku te od 2016. kao suosnivač i direktor poduzeća Hotelsko i destinacijsko savjetovanje. Ekspertizom pokriva destinacijske i hotelske projekte, strategije turizma i destinacija te operativne provedbe marketinških aktivnosti. U dosadašnjoj karijeri Zoran je sudjelovao u projektima, kao član tima ili voditelj projekta, diljem zemalja JI Europe i CIS-a, u izradi nekoliko Master planova turizma na nacionalnoj i regionalnoj razini (Hrvatska, Kazahstan, Rusija, Istra, SDŽ, DNŽ, KZŽ), kao i strateški i operativni marketinški planovi (Hrvatska, Srbija, Kazahstan, Rumunjska).  

Luka Duboković direktor je BBDO-a Zagreb, jedne od najvećih i najnagrađivanijih hrvatskih marketinških agencija koja je u svojih 26 godina djelovanja kreirala niz reklamnih kampanja za klijente poput Hrvatske turističke zajednice, TZ Istarske županije, Zagrebačku pivovaru s glavnim brendom Ožujskim pivom, Becks i Staropramen, American express, Adidas, Ikea, Dukat, Podravka, itd.

BBDO Zagreb kreira ideje čiji je cilj rješavanje poslovnih problema klijenata, a dio je globalne mreže – BBDO Worldwide koju čini 15,000 ljudi u 289 agencija u 89 zemalja.

Ono po čemu je možda sada najviše prepoznajemo je autorstvo „FullofLife“ koncepta Hrvatske turističke zajednice i nagrađivanog spota „Ambasadori hrvatskog turizma“ koji profilira naše nogometaške reprezentativce i druge kao promotore ljepota naše zemlje.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime