Turistička zajednica Zadarske županije na Svjetskoj turističkoj burzi u Londonu (WTM) predstavila ukupnu ponudu Zadarske županije zajedno s deset partnera suizlagača 

Proteklih se dana u Londonu od 6. do 8. studenog 2023. održao međunarodni turistički sajam World Travel Market (WTM), a na kojem je svoju ukupnu turističku ponudu predstavila i Zadarska županija.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Na jednom od vodećih svjetskih putničkih i turističkih sajmova, pored Turističke zajednice Zadarske županije kao nositelja i organizatora nastupa, svoju su ponudu posebno predstavili i suizlagači, destinacijski partneri i to Ilirija, Turisthotel, Hotel Pinija i Zračna Luka Zadar, te turističke zajednice –  grada Zadra, Biograda na Moru i Nina kao i općine Starigrad Paklenice i Vira.                                                                                                                                                                                                   

Svjetska turistička burza WTM u Londonu jedno je od najvažnijih događanja koje okuplja ključne dionike svjetske turističke industrije i sektora putovanja, a koju svake godine posjeti više od 50 tisuća profesionalaca u turizmu.  Na štandu Turističke zajednice Zadarske županije veličine 25 m2, uređenom s najljepšim motivima iz Zadarske županije, održani su brojni sastanci, susreti i okupljanja, obavljeno je niz razgovora, te dogovorene buduće suradnje.

Povodom nastupa na WTM-u direktorica Mihaela Kadija je izjavila:

„Zajednički s našim destinacijskim partnerima na vodećem svjetskom putničkom i turističkom sajmu WTM tradicionalno predstavljamo cjelokupnu turističku ponudu Zadarske županije“.  Dodala je kako je ovaj nastupsjajna prigoda za predstavljanje naših brojnih mogućnosti ne samo na iznimno važnom britanskom, već i na cjelokupnom svjetskom tržištu jer je na globalnoj razini WTM jedno od najvažnijih mjesta susreta turističke ponude i potražnje. Stoga je, sudeći po odazivu i povratnim informacijama sudionika, ovako snažan zajednički nastup pri kraju uspješne turističke godine, ujedno i optimistični uvod u iduću.“    zaključila je

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime