Ukupna turistička ponuda Zadarske županije je proteklog tjedna predstavljena na tri važna turistička sajma u Italiji, Austriji i Francuskoj. Turistička zajednica Zadarske županije je tako  nastupila sajmovima Borsa Mediterranea del Turismo (BMT) u Napulju, Ferien-Messe u Beču i Salon Mondial du tourisme (MAP) u Parizu  

Sajam BMT u Napulju najvažniji je sajam na talijanskom jugu koji se ove godine održao po 26. put i to u razdoblju od 16. do 18. ožujka. Na njemu se predstavilo 440 izlagača iz 26 zemalja i 12 talijanskih regija uz nazočnost 220 medija. Sajam Borsa Mediterranea del Turismo otvoren je prvenstveno za poslovnu ali i za široku publiku, a Turistička zajednica Zadarske županije  na njemu je nastupila kao suizlagač u okviru štanda Hrvatske turističke zajednice uz podršku Turističke zajednice grada Zadra. Istaknimo kako su na sajmu sudjelovala  značajna imena u sektoru, od turoperatora, zrakoplovnih i brodskih kompanija, pa do cruising tvrtki i hotelskih lanaca,  a između ostalog organizirane su  četiri tematske B2B radionice.

Na turističkom sajmu Ferien-Messe u Beču, najvećem međunarodnom turističkom sajmu za poslovnu i široku publiku u Austriji održanom u razdoblju 16. do 19. ožujka 2023., a na kojem je Hrvatska nastupila kao zemlja partner, Turistička se zajednica Zadarske županije predstavila kao jedan od 21 suiuzlagača u sklopu hrvatskoga štanda. Nastup Hrvatske kao zemlje partnera pratio je bogat i zanimljiv program, a sajam je u četiri dana održavanja posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja od kojih su mnogi posjetili štand Zadarske županije. S Turističkom zajednicom Zadarske županije kao partneri na sajmu Ferien-Messe nastupili su turistički subjekti iz Zadarske županije i to Turisthotel d.d. iz Zadra i Ilirija d.d. iz Biograda na Moru.

Turistička zajednica Zadarske županije također je nastupila na turističkom sajmu Salon Mondial du tourisme (MAP) u Parizu koji se održao od 16. do 19. ožujka 2023. godine i to kao suizlagač na štandu Hrvatske turističke zajednice. Uslijed velikog interesa francuskih partnera u okviru održavanja najvećeg turističkog sajma za široku publiku u Francuskoj 16. se ožujka održala godišnja Sell Croatia radionica, a na kojoj je su, uz TZ Zadarske županije, sudjelovale agencije Zzuum i Feral Tours, te hotelska kuća Falkensteiner.

Tim je povodom Mihaela Kadija izjavila: “U ovom intenzivnom razdoblju od 2 i po mjeseca odrađena je većina predviđenih ovogodišnjih nastupa na svjetskim turističkim sajmovima na tržištima koja su za Zadarsku županiju ključna, njih čak 14.  Odaziv i publike i partnera je bio odličan i može se reći kako je Zadarska županija kao turistička destinaciji sve snažnija i posjetiteljima privlačnija“.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime