Za svega tjedan dana počinje treći po redu Auto Sport Adria, jedinstveni događaj koji okuplja vlasnike najluksuznijih automobila na tržištu poput Lamborghinija, Bentleya, Aston Martina, Ferrarija, McClarena, Jaguara do limitiranih izdanja BMW-a, Audia i Mercedesa

Ljubitelji automobila imaju priliku u Zagrebu razgledati, osjetiti i zabilježiti izložbu limitiranih izdanja luksuznih i supersportskih automobila ispred Auto Besnussija, Ulici Velimira Škorpika 32 upravo od 21. rujna od 18 sati do 22. rujna u 10 sati ujutro kada kreću prema sljedećoj destinaciji na jugu Hrvatske, Makarskoj. Javno događanje u Makarskoj održat će se 23. rujna od 10 do 17 sati na parkingu Hotela Osejava.. Moderator cijelog događaja bit će poznati voditelj Frano Ridjan.

Auto Sport Adria povezuje gastronomiju, jedinstvene lokalitete, zabavu i poslovno umrežavanje, a ponajviše se okreće prema automobilskom turizmu. Nakon proljetnog izdanja u Istri, slijedeće se održava nešto južnije, pod nazivom Dalmatia drive gdje će ponovo sudjelovati oko 80 sudionika iz cijele regije i svijeta s čak 40 superautomobila. Od 21. do 24. rujna Dalmatia drive uključuje rutu od Zagreba preko Paga do Makarske. Sudionici će imati priliku upoznati jednu od najljepših dionicu u Hrvatskoj, Jadransku magistralu, raznolike krajolike, jedinstvene prometnice, gastro i eno ponudu te lokalne običaje.

Automobilski turizam kao relativno zanemarena grana turizma, predstavlja ne samo putovanje s ciljem, već i priliku za istraživanje, avanturu i otkrivanje novih mjesta. Njegova važnost kao interesantne grane za razvoj turizma, posebno u predsezoni i post sezoni, ne može se zanemariti. To je segment koja sve više privlači ljude visoke platežne moći, vlasnike super automobila koji uglavnom uživaju u destinacijama, vrhunskoj gastronomiji kao i samim prometnicama. Malo je poznato da godišnje Hrvatsku posjeti više od 50 grupa u kontekstu organizirane posjete i ture. Također nekoliko dionica Jadranske magistrale kao i otoka Paga se koriste kao mjesta gdje se snimaju reklame za gotovo sve najveće svjetske brandove. Cilj Auto Sport Adria događaja je rad na promidžbi Hrvatske kao atraktivne lokacije za vlasnike luksuznih automobila, nešto poput Stelvio pass u Italiji, Transfaragasan i Transalpina u Rumunjskoj, Grossglockner u Austriji i Flüela Pass u Švicarskoj koje generiraju velik broj posjetitelja,“ poručio je Kristijan Semulić iz Auto Sport Adria organizacijskog tima.

Ovakav događaj nije samo predodređen za vlasnike, već i za javnost. Nakon Zagreba, sljedeća stanica će biti Makarska. Tako će domaći i strani posjetitelji s užitkom moći pogledati, a u neke automobile čak i sjesti. Organizirano je razgledavanje, vožnja u vidu simulatora na kojima ćete moći voziti omiljen automobil koji je upravo parkiran pored vas. Zabavnog sadržaja neće nedostajati, pa će se i najbolji „vozači“ iz publike nagraditi. Sigurno će vas ostaviti bez daha, a uz zaštitne mjere moći ćete zabilježiti trenutak i podijeliti ih na društvenim mrežama. Također, nijedan događaj gdje su uključeni automobili ne može proći bez policijske zaštite i pratnje. Kako bi se istaknula sigurnost u vožnji, u suradnji s Policijom Splitsko dalmatinske županije u Makarskoj ne propustite posebnu aktivaciju u obliku naočala koje simuliraju vid pod određenim razinama alkohola u krvi.

Gotovo je nemoguće nabrojati zemlje iz kojih stižu brojni sudionici, a vjerujemo da će se mali i veliki posjetitelji oduševiti limenim ljubimcima. Za više informacija i sadržaja o samom događaju možete saznati na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime