Turistička zajednica Zadarske županije je u 2022. godini nastavila s redovnim aktivnostima organizacije studijskih putovanja stranih predstavnika medija, a koje se putem sustava turističkih zajednica i partnera provode još od osnutka turističkih zajednica

Tako je u prvih devet mjeseci organiziran prihvat za ukupno 38 različitih studijskih putovanja na kojima je nazočilo 100 predstavnika stranih medija – novinara, blogera i influencera  iz čak 19 zemalja. U Zadarskoj su županiji boravili novinari iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Belgije, Nizozemske, Italije, Austrije, Švicarske, Slovenije, Mađarske, Češke, Poljske, Norveške kao i iz Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Argentine, Koreje, Kazahstana i Azerbajdžana.

Pored novinara specijaliziranih časopisa kao što su National Geographic, Tour Magazine, Motociclismo, Terre Sauvage, Nautica, In Viaggio, RADtouren-Magazin, Bike & Travel Magazin, zatimdnevnih novina poput Daily Mail-a, The Telegraph-a, Irish Daily Mail-a i drugih, u Zadarskoj su županiji boravili i novinari radijskih i televizijskih postaja – Radioreise, Radio Bayern 2, poljska TV Kuchnia, češka TV Bedekr, mađarska TV Poggyasz, njemačka TV PRO7 i nacionalna korejska TV EBS. Između ostalih, Turistička zajednica Zadarske županije ugostila je brojne blogere, vlogere i influencere koji svoje pozitivne dojmove iz Zadarske županije objavljuju putem društvenih mreža.  

Cilj je organizacije studijskih putovanja trajno informiranje predstavnika medija o turističkoj ponudi  Zadarske županije na afirmativan način kao i jačanje prepoznatljivosti Zadarske županije na turističkom tržištu. Prilikom boravka u Zadarskoj županiji sudionicima studijskih putovanja prezentiraju se svi turistički potencijali regije, a ovisno o njihovim interesima. Tako obilaze atraktivne gradove i mjesta u Zadarskoj županiji, otoke, nacionalne i parkove prirode kao i druge prirodne ljepote, te bogatu kulturnu baštinu, a također sudjeluju u jedrenju, bicikliranju, hodanju, penjanju, raftingu, kajakarenju i brojnim drugim aktivnostima. Pored toga, imaju priliku uživati u eno- gastronomskim mogućnostima koje nudi Zadarska županija.  

Odnosi s javnošću i komunikacija sa stranim predstavnicima medija imaju ključnu ulogu u stvaranju imidža destinacije, uvođenju nove destinacije, proizvoda, stvaranju općeg mišljena i razvijanju samog turizma te značajno utječu na mišljenje i stavove potrošača, turista, a time i njihove dolaske. Vrijednosti medijskih objava nastalih kao posljedica studijskih putovanja ne samo da značajno nadmašuje troškove organizacije samih studijskih putovanja već se uložena sredstva višestruko multipliciraju.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime