Završen Destinacijski forum Zadar 2016.

0

U prostoru Arsenala u Zadru u srijedu, 18. i 19. svibnja 2016. godine održao se prvi „Destinacijski forum Zadar 2016. – Brendiranje i komunikacija“.

Uz nazočnost uglednih uzvanika, predavača i dvjestotinjak sudionika konferencije, Forum je otvorio ministar turizma Anton Kliman koji je u obraćanju istaknuo kako su ambicije Hrvatske da uđe među 20 najkonkurentnijih turističkih destinacija, a za to treba stvarati posebne proizvode te se na taj način istaknuti na tržištu. Nazočnima su se na otvaranju obratili i župan Zadarske županije Stipe Zrilić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić i direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija. Prvi dan konferencije završio je okruglim stolom u kojem su sudjelovali Pete Radovich, Aidan Pender, Slavija Jačan Obratov (HTZ), Slaven Reljić, Tomo Ricov i moderatorVinko Bakija, dok su na kraju drugog dana konferencije raspravljali Luka Duboković, Hrvoje Šepić, Maša Ivanov i Hrabren Suknaić uz moderiranje Božene Krce Miočić. Ove dvije panel diskusije odvijale su se uz zanimljiva pitanja i interakciju, a bitan zaključak jest kako Zadar i Zadarska županija iz postojećeg brenda sunca i mora mogu izgraditi još prepoznatljivijibrend koji će komuniciratibogatstvo proizvoda, resursa i usluga koje nudi. Posebno je važno to činiti kroz ključne propozicije, tzv. UPS (uniquesellingpoints) temeljenih na ključnim resursima šire regionalne turističke destinacije. Stručnjaci su također tijekom ova dav dana isticali važnost pričanja priča koje će potaknuti emocije a koje moraju potjecati i biti prihvaćene od domaćeg stanovništva, te predstavljaju temelj su za komunikaciju uspješne turističke destinacije. I predavači i sudionici kroz svoje komentare isticali su nužnost odbacivanja negativnosti i usmjeravanja ka onom pozitivnom, ambicioznom, izazovnom, novom. Konferencija je time ispunila svoju ideju, a to je biti platforma za predstavljanje onih realiziranih i uspješnih, ali i rađanje novih ideja među dionicima u turizmu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime