O turističkoj strategiji Makarske i čitavog Makarskog primorja često se raspravlja, pa se nameće zaključak kako nedostaje smještajnih kapaciteta sa 4 i 5 zvjezdica, ali i da treba poraditi na vanpansionskoj ponudi u cilju privlačenja turista veće platežne moći

Umjesto elitnog turizma kakvom teže stručnjaci u turizmu, Makarska ima masovni turizam kojim dominiraju gosti niže platežne moći, a to se odražava na prihode ugostitelja, hotelijera, trgovaca i svih onih koji žive od sezone. Sinoć smo snimili razdragane turiste koji su procijenili da je za njihovo dijete naporno šetati od trgovačkog centar Spot do Peškere, pa su “posudili” kolica. – Neće ovaj nikada biftek naručit’, komentirao je zadovoljno vlasnik jednog malog fast food objekta kojem, kako kaže, najbolje ide prodaja pizza cut-a. Veselo!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime