Lopovluk u zadarskoj Liburniji d.o.o. ne jenjava ni nakon brojnih otkaza, kaznenih prijavi i sudskih postupaka, a direktor Edvin Šimunov koji je na tom mjestu još od prošlog stoljeća broji dane do mirovine

U Liburniji se krade! To nije pretpostavka niti “novinarska patka” već notorna činjenica. Krade se na vožnjama za koje se uzima novac, a ne izdaju se karte. Osim gotovine, kradu se i sredstva sa računa, a relativno mladu bivšu djelatnicu koja je radila na obračunima plaća i bila neobično prisna sa Šimunovom, čeka dugogodišnji sudski proces za krađu oko 200.000,00 kn odnosno oko 27 tisuća eura.

Edvin Šimunov je donedavno onima koji su uhvaćeni u krađi dijelio nekakve opomene, a nakon brojnih otkrića portala Megamedia, počeo je konačno dijeliti i otkaze. Da se ne bi krivo shvatilo, većina vozača zadarske Liburnije svoj posao obavlja časno za male plaće i rade u teškim uvjetima. Međutim, ima onih koji preferiraju stare autobuse umjesto novih na kojima je kontrola potrošnje goriva preciznija i koji se nekako “proguraju” do unosnih linija poput one od Zračne luke Zemunik i Poluotoka.

Već smo pisali o takvim vozačima koji su uhvaćeni sa autobusom punim putnika, gotovine i gotovo bez ijedne izdane karte. I kao da to nije bila dovoljna pouka ostatku lopovske skupine, a ponavljamo ne predstavljaju većinu već manjinu vozača, uvijek se nađe pametnjaković koji misli da može nekažnjeno krasti.

Tako je jedan vozač (podaci poznati redakciji, op.a.) nakon što je dobio otkaz u drugoj prijevozničkoj tvrtki s prvim danom srpnja zaposlen u Liburniju. Nije dočekao ni prvu plaću, a već je i u Liburniji dobio otkaz jer je uhvaćen kako na liniji Zračna luka Zemunik – Poluotok Zadar uzima novac od putnika, a ne izdaje im karte. To mu nije bilo prvi put u ovo malo dana što je bio zaposlen u Liburnii pa je nekoliko dana ranije zaradio legendarnu opomenu direktora iz prošlog stoljeća Edvina Šimunova.

Ne shvaćajući ozbiljno Šimunove opomene, vozač se opet nekim čudom našao na istoj unosnoj liniji iako nije trebao i ponovno počeo krasti, a ovaj put su kontrolori pronašli najmanje pet putnika koji su bili bez karte iako su vožnju platili. Tako je nesretnik kroz dva, tri tjedna uspio ukrasti par stotina eura i dobio otkaz. Tko je taj koji određuje vozače i voditelje da budu upravo na ovoj liniji na kojoj se najviše krade? Je li to Edvin Šimunov ili neki od njegovih najbližih suradnika? Nije ni bitno. Bitno je da se u Lib urniji svakodnevno krade i da tu Edvin Šimunov ne može ili ne želi ništa.

U međuvremenu Liburnija ozbiljno računa na vozače iz npr. Nepala ili Filipina dok se na poštene, savjesne vozače Liburnije vrši određeni pritisak s namjerom da daju otkaz. Za sada se računa na četvoricu stranih vozača, a do kraja godine će ih biti, prema nekim projekcijama dvadesetak. Kakvu to poslovnu politiku vodi Edvin Šimunov pred odlazak u mirovinu, nikom nije jasno. Vozači su nezadovoljni, mnogi razmišljaju o odlasku i pitaju se zar se Liburniji više isplate Nepalci od domaćih vozača? Sindikalisti nisu odveć aktivni po ovom pitanju, Šimunov broji dane do mirovine, a kaotična situacija u Liburniji se sve više produbljuje.

1 KOMENTAR

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime