Za početak, Direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Zadarske županije nema ovlasti za preuzimanje financijske odgovornosti za visoke iznose, već Odluku o udruženom oglašavanju donosi Vijeće Turističke zajednice Zadarske županije.
Nadalje, istaknuli bismo kako su jedina sredstva u projektu oglašavanja „Ryanair“ koja su kontinuirano osigurana i stabilna posljednjih godina jesu sredstva Zadarske županije i Turističke zajednice Zadarske županije. Što se tiče oglašavanja, Turistička zajednica Zadarske županije može garantirati za iznose potpisanih ugovora. Cijeli projekt ovisi o dobroj volji. Ne možemo garantirati za nepotpisano. U suprotnome se radi o neodgovornom poslovanju na što je Turistička zajednica upozorena od strane Nadzornog odbora i revizije. Upravo takvo postupanje od strane Zračne luke Zadar, a to je potpisivanje iznad ugovorenog, dovelo je cijeli projekt na 4,3 milijuna kuna dugovanja. Valja znati kako godišnji prihod TZ Zadarske županije iznosi 5,5 milijuna kuna. U svim razgovorima kojima je Turistička zajednica sudjelovala od rujna govorilo se o jednakom broju linija zbog dugovanja po projektu iz 2015. i 2016. koji iznosi više od 4 milijuna kuna. Pogrešno se u posljednje vrijeme želi prikazati u javnosti, a posebno posljednjim priopćenjem Zračne luke, kako promet na Zračnu luku Zadar ovisi o udruženom oglašavanju. To ukazuje na pokušaj manipulacije javnosti i stvaranje pritiska na Turističku zajednicu Zadarske županije, njene odgovorne osobe i tijela. Svako povećanje prometa u Zadarsku županiju je dobrodošlo i hvalevrijedno, no treba jasno razlučiti oglašavanje od samog poslovanja i rada Zračne luke Zadar koja vodi pregovore s avio-prijevoznicima. Smatramo neprofesionalnim i nekorektnim prebacivati odgovornost za poslovanje Zračne luke na neprofitnu promidžbenu organizaciju koja svojih 25% prihoda (1,2-1,5 milijuna kuna) ulaže u promidžbu isključivo Ryanaira. Možemo zaključiti i obavijestiti javnost kako je Zračna luka slobodna pregovarati daljnje uvjete s avio-prijevoznicima u svoje ime i za svoj račun. Turistička zajednica više puta je obavijestila pismenim putem o procijenjenom iznosu punomoći za marketinške uvjete u 2017. godinu s obzirom da je u tijeku ugovaranje s jedinicama lokalne samouprave, TZ-ima i ključnim turističkim subjektima, što se prvi puta odvija unaprijed, tj. za sljedeću godinu.