Peripetije s turističkim vlakićima u Makarskoj kojima su preko noći ukinute koncesije koje su trebale trajati do 2017. odnosno 2018. godine dobile su neočekivanu dimenziju.
Zašto je Grad Makarska odlučio ograničiti prometovanje turističkim vlakićima? Pitanje je to koje golica mnoge. Neki kažu da je to dobro jer da nema što vlakić tražiti na plaži, drugi tvrde da je riječ o svojevrsnoj odmazdi. Svoju verziju dao nam je sam poduzetnik Anto Čović obzirom da su vlakići registrirani na tvrtku „Geostart“ njegova Emanuela Andreasa Čovića.
– Gradonačelnik Tonći Bilić tražio me 100 tisuća eura potpore u kampanji Zlatka Komadine na nedavnim unutarstranačkim izborima u SDP-u. Kad sam to odbio, počeo je progon protiv mene i moje obitelji, kazao nam je Čović!
Kazao nam je i to kako je pokušao urgirati preko mnogih da se ne ukinu koncesije vlakićima jer za to nema nikavog valjanog razloga, no ništa nije pomoglo. Razgovarao sam sa Zlatkom Gareljićem, Sretenom Glavičićem…nažalost Bilić ne sluša ni stranačke kolege, a ni zakon. Da sam donio novac za Komadinu mogao sam s Bilićem, očito, dobro profitirati. Našao sam se s Bilićem prije dva mjeseca u kafiću i molio ga da me pusti raditi na miru. Odgovorio je kako sam sve mogao imati normalnim putem, jer je on glavni šerif u gradu kojega sam morao slušati. Onda sam se prisjetio kako me je tražio 100 tisuća eura za Komadinu, što je i drugima u SDP-u poznata činjenica, i da zbog neposluha slijedi osveta. Od toga dana naprosto se okomio na mene. Kroz par dana stizale su sve moguće kazne i pristojbe, koje sam trebao, ili nisam, platiti, kazao je Čović.
Nakon svega, o Tonćiju Biliću nema dobro mišljenje i tvrdi kako je riječ o čovjeku koji svojim rukama nije ništa stekao, a da nije prodavao djedovinu ili bio na državnim jaslama. – Sina je zaposlio u Auto moto društvu koje je privatizirao, a sada ljeti i u Vatrogasnom društvu da prima dvije plaće, 6 tisuća kn za dežurstvo. Harao je Bilić po Makarskoj od 1981. godine kada ja nisam mogao dobiti posao, nego sam krenuo raditi put Njemačke dvanaest godina! Pitam ga kada je kao veliki Makaranin i domoljub platio porez Makarskoj i Hrvatskoj!, ljutito će Čović.Tonći Bilić tvrdi da Čović laže…
O svemu se oglasio i Tonći Bilić koji demantira Čovićeve navode kazujući kako je riječ o lažima i spinovima čovjeka koji radi nerede u Makarskoj, a nije građanin ovoga grada. – Čović nema valjanu koncesiju za vlakić. Imao je važeći aneks ugovora do kraja 2014. Lani je vozio bez odobrenja i koristio šetnicu iako su desetljećima na njoj prometni znakovi i zabrane prometovanja motornih vozila. Ne može koristiti javno prometnu površinu za vlakić bez odobrenja Grada. Ne smije vlakić voziti bez suglasnosti Grada, koju nema. Bahatost pojedinaca građani neće trpjeti!, rekao je Bilić.