Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja lipnja ostvareno 6,88 milijuna dolazaka (+6 posto) i 26,26 milijuna noćenja (+3 posto). Od toga su strani turisti ostvarili 5,85 milijuna dolazaka (+6 posto) i 22,93 milijuna noćenja (+3 posto), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 6 posto te u noćenjima za 4 posto
Ministar turizma Gari Cappelli i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić zadovoljni su rezultatima predsezone, posebice onima vezanim uz visoke stope rasta ostvarene s pojedinih dalekih tržišta zahvaljujući, između ostalog, povećanom broju avio linija u ljetnom redu letenja.
„Jedan od glavnih prioriteta u upravljanju turističkom politikom jačanje je prometa u predsezoni, a rezultati ovogodišnje predsezone, kao i proteklih godina pokazuju kako smo u tome uspjeli dosegnuvši rast turističkog prometa od 20 posto u dolascima i 15 posto u noćenjima u posljednje tri godine. Vjerujem kako ćemo daljnjim jačanjem aktivnosti promocije na dalekim tržištima i pozicioniranjem Hrvatske kao aviodestinacije u budućem razdoblju ostvariti dodatni rast prometa u pred i posezoni. Važno je istaknuti da rast turističkog prometa kontinuirano prati i rast prihoda od turizma koji su u mandatu naše Vlade za razdoblje prvog tromjesečja rasli za 23 posto, a budući da je turizam horizontalna djelatnost i jedan od najpropulzivnijih gospodarskih sektora njegovi pozitivni efekti odražavaju se na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.
„Sveukupni turistički rast ostvaren tijekom prvih šest mjeseci ove godine rezultat je i ciljanih aktivnosti u promociji naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije. Snažan utjecaj na ostvaren turistički promet imale su i zrakoplovne linije s povećanjem od 81 nove linije u ovogodišnjem ljetnom rasporedu letenja, ali i daleka tržišta koja su tijekom šest mjeseci u ukupnom prometu stranih turista sudjelovala s udjelom od gotovo 20 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima. Navedeni pokazatelji potvrđuju da smo zadržali stabilnu poziciju na turističkom tržištu, kao i uspješnost naše marketinške strategije i snažnije prisutnosti na dalekim tržištima kao što su SAD, Kanada, Kina, Koreja, Australija i druga, a na kojima ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta turističkog prometa“, izjavio je direktor HTZ-aKristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu 2019. godine hrvatska turistička ponuda predstavljena na 20 svjetskih turističkih sajmova, kao i na nizu uspješnih poslovnih radionica organiziranih na ključnim emitivnim tržištima.