Ljepota je iznutra, moda je izvana! Tako bi mogao glasiti predizborni slogan za predstojeće izbore. Ako ih uopće bude, nisu u modi u doba korone! Pitate se zašto? Lider je u modi! Lider je zvuk današnjice! Glas budućnosti!
Piše: Hrvatin Tomašević
Vrišti koronamoda na sve strane! Diljem lijepe stožerne! Najglasnije Vam zvuči lider! Zna se tko je predvodnik koronamode! Predstavljen nam je u nekoliko modnih izričaja, tijekom samoizolacije. Bio je najgledaniji, obarani su rekordni lajkovi Niveske celizujske! Bio je najglasniji, na društvenim mrežama! Cijeli svijet je uz njega! Na telefonu! Po tisuću puta ga reinpretiraju. Takvu iznimnu pojavnost može postići jedino-pomodar kakav je lider! Moda u doba korone je tako važna, a lider jebeno krhak! Nikakva socijalne distanca, ne može utjecati na nacionalnu volju-da se bude moderan! Danas u svijetu, kad se moda demokratizirala, socijalna distanca postala je najveći neprijatelj mode! Naime, socijalnu distancu, u sadržaju su koristili fašisti, stoga lider koristi fizički razmak. Iza bedema! Stoga molim Vas, psssssst….tiše, uzdajmo se u njegovu moć opraštanja!
Njegov interes za poboljšanje vaših života,u doba korone i ono što vas očekuje poslije, daje mu priliku da se osjeća čovjekom. S toga molim vas, zamislite situaciju u kojoj je lider opsjednut, ko’ kakva modna aždaja, da svaka Hrvatica i Hrvat dobiju istu priliku-kao posljedicu da nakon korone, budu u prilici kupovati modne krpice! Dragi moji, to vam je nacionalni interes! Poznato vam je da u Italiji i Francuskoj moda ima nacionalni značaj, da u Engleskoj liderima-modnim, udjeljuju plemićke titule, jer su skrojili suknjice za muškarce. Moda je danas predvodnica kreativne industrije, stoga razumljivo je, da je lider celebrity političkog života! Zadaća lidera jest da nas obmani sjajem. Dakako, da lider ne odlučuje tko će imati Armani majicu, ali Bogme, on odlučuje tko će biti gol i bos! Ne isključujem mogućnost da budemo treća nacija po stilu! Ima cijenu za sve, zna cijenu za svakog, ima da plati svima i za sve, pa se ne može desiti da ne zna cijenu nacionalnog interesa. Moda, modna industrija tržišno je usmjerena, predvodi je lider- modno vrhunsko biće! Dizajnirajući vaš život, kreirajući vaše osobnosti. Lider ima viziju, stvara novi nacionalni identitet: puku, masama, stožernicima, poklonicima svog dizajna. Dozvolite mali podsjetnik: i Pol Pot je imao viziju,od Kambodže napravio Kampućiju, što pobio, što raselio par milijuna ljudi. Što bi za lidera u statistici značilo, onda to par preostalih Hrvata u BiH? Em ih mora modno osvješćivati?
Statistički gledano, modno izvješće daje nam uz podatak, po kojem je čak dvije trećine žena i muškaraca, hrvatskog genskog koda, modno osviješteno, te je ustvrdilo, da oni nisu najzadovoljniji liderovom koronamodom!. Što vam se dizajnira i naštanca u sokolovoj tokarnici, i ono što napusti i sprida i sazadin, Kvasićev zdravstveni perpetuumobil, niti kineska kreativna industrija ne uspijeva kopirati. Ma… Samo da mi ga ne preplavi uzaludnost u ovo teško doba korone?
Posjedajte na svoje ljupke guze, klikajte, čitajte dalje, lajkajte, jer nastavljamo pričicu o koronamodi. Dakako ne o pariškim i milanskim revijama. Pred vama je ekskluzivna revija lidera u sezoni: rekonstrukcija, prekompozicija, harmonija, svih poduzetih mjera za spas nacije… Znamo li koje su? Znamo li kad se počinje s njima? Upoznati smo s mjerama depopulacije koje su poražavajuće za demografiju, donesene su protiv naroda-zajednice, vrijednih žitelja Prozor-Rama. Čvrsto držim kako je repertoar mjera diskriminirajući, a namamo-kojeg do kojeg datuma važe i za koje sve kategorije… Da li će biti ili neće biti onih koji su prioritetni? Tko će biti u povlasticama! Hoće li oni koji prate lidera u koronamodi biti privilegirani? Pada mi na pamet, kako mimoiđe ovdašnje: političke analitičare, koje kakve komentatore, marketinške stručnjake, PiArovce, komunikologe, da nisu uspjeli iskomunicirati bar jedan modni magazin. Magazin koji bi se bavio liderstvom lidera u koronamodi… Predložio bih emisiju takva sadržaja televiziji Hrvatske Rebublike HercegBosne. Ti domuzi zaista nemaju pojma. Molim vas, da im oprostite, dečki su tek susjedi vrhunske Kuće Mode,uglavnom, oni su Vam stručnjaci za: državnu i visoku politiku. Lider zapravo želi modni magazin, koji će biti nešto više od naslikavanja. Želi magazin u kojem će: forma pratiti funkciju, stil imati supstanciju, u kojem će lider modu koristiti za samopromicanje, jer lider se stvara, ne rađa se. Znate li ijednog dizajnera (nacionalnih interesa) s mostarskog blata? Ha ha ha Bože Ljubić!!!
Magazin u kojem će se lider pokazati kao nepresušan izvor trendova i brendova. Donacije, samo, evo što nisu stigle? Čitam, nažalost, jedan od najvećih Yohji Yamamoto, sugerirao je japanskoj vladi da ne šalje donacije u BiH… Zna frajer što jest moda a što jest FAKE! Svakako, uz koje će te i Vi onda odabrati nešto za sebe, izražavajući osobni koronamodni izričaj. Liderova želja je da Vam koronamoda bude san, da svakodnevno uživate u njoj, da budete: inspirativni, zabavni, veseli, i dok ste u samoizolaciji, da budete nadahnuti njegovim likom i djelom! Želja mu je da kroz narcistički interes: ljepote, izgleda, koronamode-izgradite samopoštovanje. Želja mu je pomiriti nepomirljivo: lidera i naciju, politiku i koronamodu, sljubiti Covid 19 s vlasti-kriznim stožerima. Namjera mu je da izbjegne socijalnu distancu s nacijom, kako bi fizički razmak bio temelj u koji čvrsto vjerujete! Da to shvatite kao njegovu viziju ovodobne politike virologije, u kojoj, sljubljuje: modu, banalnost i bahatost! Uspjeh je to svjetskih razmjera. Svima vam je dobro znano, da je ta harmonija savršeno orkestrirana. Upravljano liderovom palicom, dirigirano usklađeno, umjesto nacionalnog i moralnog kompasa, otplovišmo u modni. Dakle, lideru je osigurana budućnost u modi!? Dakako, samo, ako uz pristanak PRIPADNIKA, odluči napustiti mjesto vrhovnog bića!? A miči ga… Dok nije potpuno ubio nacionalnu ideju!? Modnu! Demokracija je ljudi moji, lider je kapitalist, za slobodno tržište je, tržišni domoljub je, što on ima sa nacionalnim interesom? Ama baš ništa! Lider preko mode ljude pretvara u novac, npr: Krishto po cijeni Chanel, Behvanda po cijeni Burberry, Chavara po cijeni Versace, Brahdara po cijeni Boss, uuupss… Ragus po cijeni Gucci, El Erceg po cijeni Armani! Možete li zamisliti, nešto tako uznemirujuće, za lidera, poput cijena tih krpatina? Svi mi, nacijo, pomozimo bre čoveku, ni banke ne dajmo, za te krpetine!
Međutim, a vjerujem da imam pravo, kad tvrdim, da je lider u poziciji da riješi Vaš problem. Lider nosi najveću odgovornost, s toga, ni modne vođe nisu osigurani od odgovornosti. Bar ne od virološke!. Svojom dizajnerskom kreativnošću,preuzeo je rizik odbacivanja krpetina!. Razumljivo…Ofucale se više…
Kad pročitate ovu listu liderovih želja, odmah pomislite-ma nemoguće? Al’ ipak svi na glas: živio lider i nek’ nam poživi koronamoda! Neka nama lidera, biće donacija!. Šta je drugo koronamoda nego višemilijunski posao! Prestanimo sa snosihodljivošću, podržimo koronamodu! Prestanimo se suzdržavati i podržimo izlaženje gore najajavljenog magazina. Od kada imamo lidera, moda je uklesana u temelje našeg društva- stožerne zajednice!.
Lider je odjeven u inovacije: novi ustavnopravni poredak-novi izborni zakon-nova teritorijalno-administrativna razgraničenja-nova koronamoda… RTLova uspješnica-savršeniji muškarac, dobija konkurenciju. Lider koronamodom uspjeva, ponovo okupiti naciju!. To bi bili naslovi na stranicama prvog coronamodnog magazina, Hrvatske Republike HercegBosne! To je ono što je bitno. Drage mi ljupke Hrvatice i muževi hrvatski, mogli bi svjedočiti povijesti! Imamo li nacionalni konsenzus(pogledajte sliku)koji Vam je,onako više u modi?
Jasno ću izraziti svoje mišljenje:u lideromaniji koja je zavladala, korupcija ne izlazi čak ni iz koronamode! Nije ustuknula ni za pedlja ni pred SARS-tip2! Zgodne hrvatice, ljepuškasti Hrvatići, budite u koronamodi!
U potpisu- Vaš Povjerenik za modno tržišno natjecanje!!!