Povoljnu poziciju Hrvatske na njemačkom tržištu potvrđuje najnovija lista top 10 kampova Europe, koju je objavio portal ADAC-a posvećen kamping segmentu PinCamp. Na navedenoj se listi na prva dva mjesta nalaze njemački kampovi, dok odlično 3. i 4. mjesto zauzimaju hrvatski kampovi Aminess Maravea Caming Resort iz Novigrada i Camping Omišalj. Među top 10 europskih kampova nalazi se još jedan hrvatski kamp, a riječ je o kampu Zaton Holiday Resort koji je zauzeo 6. mjesto. Promatrajući popis najpopularnijih kampova po zemljama, vodeća je Njemačka s 53 kampa, a zatim slijedi Hrvatska s 26 kampova te Italija s 18 kampova

„Njemački autoklub ADAC je naš najvažniji strateški partner, a suradnja s njima je od najvišeg prioriteta za dugoročno povoljnu i sigurnu poziciju Hrvatske na njemačkom tržištu. Temelj buduće suradnje je Memorandum o razumijevanju, odnosno dogovor o uzajamnoj suradnji i potpori koji je potpisan na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma koji kanale prodaje i marketinga ADAC-a svim turističkim subjektima u Hrvatskoj čini dostupnima“, izjavila je Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu.

ADAC kao institucija uživa najveće povjerenje građana u Njemačkoj kao prva adresa za servisne informacije pri planiranju putovanja. U više od 150 poslovnica ADAC-a diljem Njemačke uskoro kreću i posebne edukacije prodajnih agenata o raznolikoj ponudi Hrvatske kako bi što bolje bili pripremljeni za razdoblje najintenzivnijeg bukiranja putovanja na njemačkom tržištu.  

„Hrvatska je jedna od omiljenih inozemnih destinacija Nijemaca, a Njemačka najvažnije tržište za hrvatski turizam. Naša suradnja je vrlo dobra, a dio zajedničkih aktivnosti pripremamo i tijekom nastupa na nadolazećem sajmu f.re.e. u Münchenu na kojem je Hrvatska u idućoj godini zemlja partner“, poručio je Karlheinz Jungbeck, predsjednik ADAC-a i direktor resora za turizam.

Dodajmo kako je Ispostava Hrvatske turističke zajednice u Münchenu organizirala prezentaciju hrvatskih vina i maslinovih ulja za članove Uprave njemačkog autokluba ADAC, najvećeg njemačkog udruženja koje broji čak 22 milijuna članova. U prezentaciji je sudjelovala najpoznatija njemačka sommelierka Paula Bosch, koja je izabrala vina te pojedinačno predstavila neke od najpoznatijih istarskih vinarija Meneghetti, Kabola, Matošević i Benvenuti, a dodatno su prezentirana i maslinova ulja selekcija Ipša, Belić i Mate.

„U dosadašnjem dijelu godine s njemačkog smo tržišta ostvarili 21,2 milijuna noćenja čime smo, unatoč svim izazovima, u potpunosti izjednačili rezultat iz 2019. godine. Navedeno predstavlja izniman uspjeh hrvatskog turizma, ali i motivaciju da već u narednoj godini premašimo rezultate i trendove iz predpandemijskog razdoblja“, zaključio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime