Bezvezni projekt Sunset Sports Media Festival kojeg su Branko Dukić kao gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Zadra te Mario Paleka, poslovično rastrošni direktor TZ-a financirali sa gotovo 1,2 milijuna kuna građani će dugo pamtiti samo po lošem

Nije se tome čuditi kada živimo u društvu u kojem liječnik vodi grad, a bez pomoći splitskih trbuhozboraca ne zna prozboriti tri suvisle rečenice zaredom. Živimo u gradu u kojem turizam petog po veličini hrvatskog gada i drugog po veličini na Jadranu vodi kineziolog kojem je doticaj s turizmom bio trivijalni trećerazredni posao iznajmljivanja sadržaja na plaži Borik. I tako 30 godina diletanti preuzimaju ključne pozicije i razbacuju se novcima građana.

O Sunset Sports Media Festivalu još nismo završili. Dapače, u narednim nastavcima otkrit ćemo šokantne detalje kako i na što se sve trošio naš novac. U današnjem nastavku se na netransparentno poslovanje Turističke zajednice grada Zadra i ponašanje njihovog slučajnog direktora osvrnula gradska vijećnica Adela Frank.

Adela Frank

– Financiranje različitih turističkih manifestacija uz suradnju sa organizatorima istih nalazi se u opisu djelatnosti svih TZ-a u RH, pa tako ni TZ Grada Zadra nije izuzetak reći će Adela Frank. kaže kako temelj za dodjelu sredstava mora biti Javni poziv za dodjelu potpora za turističke manifestacije i usvojen Program rada sa financijskim planom za to razdoblje. U idejnom dijelu, namjeri promocije Grada Zadra, podržavam rad TZ Grada Zadra, ali u financijskom dijelu ekonomičnost, održivost, optimizacija te kontrola rashoda moraju biti prioritet kako ne bi način poslovanja ove neprofitne organizacije došao u pitanje i razmatranje, smatra vijećnica Frank.

Zašto Paleka nije obavezao sudionike da promoviraju Zadar?

– Znate li onu staru narodnu izreku “Tko prvi, njegova djevojka!”? U slučaju Sunset Sport Media Festivala to se pokazalo kao potpuni poslovni promašaj. Organizatori događaja su otprije poznati javnosti (Weekend Media Festival) i na tržištu prisutni već 20 godina. Kao marketinški stručnjaci uspjeli su iskoristiti nadobudnost i želju za osobnom slavom gosp. Paleke, te skupo prodali TZ Grada Zadra svoj “pilot projekt” marketinškog proizvoda.
Međutim, nije mi jasno zašto gosp. Paleka nije u aneks Ugovora o suradnji dodao klauzulu kojom bi se sve uključene slavne ličnosti svijeta sporta i sportskog novinarstva obvezale na promociju Grada Zadra na svojim profilima na društvenim mrežama?! Na taj način bi samo jedan znak #likezadar, uz milijunski broj pratitelja, osigurao Gradu Zadru titulu najpoželjnije turističke destinacije čak nekoliko sezona unaprijed, predlaže Adela Frank.

– Sumnjam da je gradonačelnik iskoristio svoje diskrecijsko pravo, čak i više kako navodite, te uplatio milijunski iznos navedenoj tvrtki. Budući da izvršna vlast u, ovom sazivu, nema većinu u Gradskom vijeću, gradonačelnik je itekako svjestan činjenice da je svaka njegova odluka “pod povećalom ” gradskih vijećnika. Gosp. Paleka kao direktor TZ Grada Zadra, upisane u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija, mora voditi poslovanje temeljeno na usvojenom Programu rada s financijskim planom, uz financijsko poslovanje računovodstvo neprofitnih organizacija te redovitu revizorsku kontrolu. Potpuno je nebitno podržavam li ili ne njegov rad ukoliko isti provodi strogo profesionalno. Nažalost, u njegovu radu žurno je potrebno dodati dozu realnog poslovnog menadžmenta kako bi konačno prestao prihvaćati rizične “lijepo upakirane” projekte. “Nije zlato sve što sja!”, konstruktivna je Frank.

Na kraju dodaje kako je jedna od dužnosti gradskih vijećnika i ukazivanje na nepravilnosti u radu poslovnih subjekata vezanih uz Grad Zadar. Tako da sve dok boravišnu pristojbu i članarinu plaćaju građani, te dok dio prihoda TZ Grada Zadra ide iz gradskog proračuna, preispitivanje rada direktora i ostalih dionika uvijek će biti aktualna tema.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime