Kada je riječ o tržištu rabljenih automobila, svaka europska zemlja suočava se sa sličnim izazovima. Bilo da se radi o prevarama s kilometražom, skrivenim oštećenjima ili čak staroj floti vozila koja povećava šanse da kupac dobije vozilo loše kvalitete, transparentnosti na tržištu polovnih automobila često nedostaje

Situacija se razlikuje ovisno o dijelu Europe, što se može objasniti ekonomskom situacijom i regionalnim posebnostima.

Platforma za izvještavanje o povijesti vozila carVertical provela je istraživanje kako bi identificirala države u kojima je kupnja rabljenog automobila najrizičnija. 

Hrvati možda nisu dovoljno informirani o prevarama vezanim uz automobile

Kada govorimo o transparentnosti tržišta rabljenih automobila, u Hrvatskoj je situacija puno bolja nego u većini istočnoeuropskih zemalja, ali daleko zaostaje za zapadom. 

1 od 10 automobila u Hrvatskoj ima vraćenu kilometražu, što je značajan broj. Prosječni broj vraćenih kilometara je 43 913. Na ovaj način kupac može preplatiti vozilo i imati poteškoća s njegovim održavanjem zbog lažnih očitanja kilometara.

Prosječna starost rabljenog automobila provjerenog na carVerticalu u Hrvatskoj je 8,3 godina, što Hrvatsku svrstava na treće mjesto na ljestvici, odmah iza Slovenije i Slovačke.

Cjelovito izvješće o indeksu transparentnosti tržišta možete pronaći ovdje.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime