Sprema se najveće rođendansko slavlje ikad održano u ovom dijelu Europe! Cijeli svijet ponovno će se ujediniti u jednom od najljepših gradova u Dalmaciji i ispričati posebnu priču o prijateljstvu, ljubavi i glazbi
Festival ULTRA Europe slavi prvih deset godina, a danas, točno u deset sati i deset minuta, krenula je i prodaja posebnih rođendanskih ulaznica putem online sustava Entrio. Mjesto radnje je splitski Park mladeži, vrijeme radnje od 12. do 14. srpnja 2024. godine, a dobrodošli su svi oni koji su spremni zaploviti u glazbenu pustolovinu života! Šljokice i neonske boje, maštovite i odvažne modne kreacije, plesne cipele, puno dobre energije i zarazni osmijeh na licu – dobrodošli u jedinstveni i magični svijet Ultranauta!
Limitirani broj ulaznica za središnji dio festivala, koji se održava na stadionu Park mladeži u Splitu, mogu se kupiti od danas i to po posebnim regionalnim cijenama. Naime, točno u 10 sati i 10 minuta, započinje prodaja ograničenog kontingenta early bird regionalnih ulaznica – trodnevne GA ulaznice po cijeni od 89€, trodnevne VIP ulaznice po cijeni od 289€ te FAN PIT ulaznice po cijeni od 139€, a koje suposebno zanimljive fanovima te su jedan od ovogodišnjih noviteta. Ulaznice će se moći osigurati putem online sustava Entrio, a nakon što se proda ovaj posebni kontingent, u prodaju kreću ulaznice po višim cijenama.
Festival ULTRA Europe može se pohvaliti nevjerojatnim brojkama i rezultatima – više od 1 300 000 posjetitelja stiglo je u Hrvatsku iz više od 150 zemalja svijeta, tijekom proteklih devet godina, kako bi prisustvovali najvećem glazbenom međunarodnom događanju koje se održava u 4 grada i na 10 pozornica. Generirano je više od 1 milijarde eura dodatnih potrošnje u Hrvatskoj, a ovo izdanje je i drugo najveće izdanje u ULTRA Worldwide obitelji, odmah iza izdanja u Miamiju. Nakon vijesti o početku prodaje ulaznica, organizatori najavljuju i da uskoro stiže potvrda prvih izvođača koji će nastupiti na jednoj od splitskihg pozornica ali i da će u narednim tjednima biti završen i spreman za objavu službeni aftermovie ovogodišnjeg izdanja. Ovi jedinstveni desetominutni filmovi, objavljeni nakon svakog održanog festivalskog izdanja, broje više od 15 milijuna pregleda na Youtube kanalu.