Sprema se najveće rođendansko slavlje ikad održano u ovom dijelu Europe! Cijeli svijet ponovno će se ujediniti u jednom od najljepših gradova u Dalmaciji i ispričati posebnu priču o prijateljstvu, ljubavi i glazbi

Festival ULTRA Europe slavi prvih deset godina, a danas, točno u deset sati i deset minuta, krenula je i prodaja posebnih rođendanskih ulaznica putem online sustava Entrio. Mjesto radnje je splitski Park mladeži, vrijeme radnje od 12. do 14. srpnja 2024. godine, a dobrodošli su svi oni koji su spremni zaploviti u glazbenu pustolovinu života! Šljokice i neonske boje, maštovite i odvažne modne kreacije, plesne cipele, puno dobre energije i zarazni osmijeh na licu – dobrodošli u jedinstveni i magični svijet Ultranauta!

Limitirani broj ulaznica za središnji dio festivala, koji se održava na stadionu Park mladeži u Splitu, mogu se kupiti od danas i to po posebnim regionalnim cijenama. Naime, točno u 10 sati i 10 minuta, započinje prodaja ograničenog kontingenta early bird regionalnih ulaznica – trodnevne GA ulaznice po cijeni od 89€, trodnevne VIP ulaznice po cijeni od 289€ te FAN PIT ulaznice po cijeni od 139, a koje suposebno zanimljive fanovima te su jedan od ovogodišnjih noviteta. Ulaznice će se moći osigurati putem online sustava Entrio, a nakon što se proda ovaj posebni kontingent, u prodaju kreću ulaznice po višim cijenama.

Festival ULTRA Europe može se pohvaliti nevjerojatnim brojkama i rezultatima – više od 1 300 000 posjetitelja stiglo je u Hrvatsku iz više od 150 zemalja svijeta, tijekom proteklih devet godina, kako bi prisustvovali najvećem glazbenom međunarodnom događanju koje se održava u 4 grada i na 10 pozornica. Generirano je više od 1 milijarde eura dodatnih potrošnje u Hrvatskoj, a ovo izdanje je i drugo najveće izdanje u ULTRA Worldwide obitelji, odmah iza izdanja u Miamiju. Nakon vijesti o početku prodaje ulaznica, organizatori najavljuju i da uskoro stiže potvrda prvih izvođača koji će nastupiti na jednoj od splitskihg pozornica ali i da će u narednim tjednima biti završen i spreman za objavu službeni aftermovie ovogodišnjeg izdanja. Ovi jedinstveni desetominutni filmovi, objavljeni nakon svakog održanog festivalskog izdanja, broje više od 15 milijuna pregleda na Youtube kanalu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime