Notorni Jure Brkan nedavno je na unutarstranačkim izborima još jednom osvojio razgaljena srca svojih stranačkih supatnika i tako dobio još četiri godine šefovanja makarskim HDZ-om
U izbornoj trci, netom izabrani predsjednik Brkan je naglasio više puta kako stranka mora napraviti zaokret. Te pozornost posvetiti društvenim mrežama i PR-u. U svom timu ima i čuvenog marketinškog stručnjaka Ivana Kotarca o čijim sposobnostima smo svojevremeno pisali pa je zbilja šteta ne iskoristit njegov bezgranični potencijal.

Tako je Ivan Kotarac osmislio sa svojim veleštovanim predsjednikom Brkanom naziv kampanje za nedjeljne izbore za mjesne odbore. Naime, tijekom cjelodnevnog mozganja, sinulo im je da se POKRENU i iskoriste SDP-ov slogan za participativno budžetiranje. Naravno kako to biva, brže bolje, oni koji se žele dodvoriti velikom vođi su bez imalo razmišljanja i objavili kandidate za MO i slogan POKRENI SE. Među njima npr. i Dane Knezović, poznati makarski građevinar kojem sigurno ne smetaju građevinske dizalice u Velikom Brdu.

Kampanja sa sloganom POKRENI SE je krenula, trajala je par sati, a onda je očito netko pismen i donekle upućen, objasnio sadašnjem vodstvu da to nije baš dobra ideja, jer će ispasti plagijatori, te su uklonili sve “promo materijale” sa društvenih mreža. Na njihovu žalost nisu bili baš brzi.

		




