Sa 299 pratitelja na službenoj Facebook stranici, administrator/i se mogu pohvaliti da su im brojke najmanje dvostruko bolje nego što je bilo posjetitelja na prošlogodišnjem događaju u Zadru koji je plaćen milijunima javnog novca

Među najizdašnijim financijerima propalog Sunset Sports Media Festivala u Zadru bio je Mario Paleka, direktor Turističke zajednice grada Zadra uz svesrdnu podršku svog šefa i gradonačelnika Zadra Branka Dukića. Njih dvojica su agenciji Pepermint d.o.o. iz Zagreba dodijelili nešto manje od 1,2 milijuna kuna bez da su tražili troškovnik i prethodno se upoznali na što će novac građana Zadra biti potrošen.

Dok je u prvom redu sjedio gradonačelnik Zadra i predsjednik Turističke zajednice grada Zadra Branko Dukić, u redovima iza njega bilo je daleko više praznih sjedalica nego onih popunjenih

Propali Sunset Sports Media Festival koštao više od 6 milijuna kuna?!

A među troškovima se našlo svega i svačega… U materijalima koje nam je dostavila Turistička zajednica grada Zadra nakon nekoliko mjeseci pokušaja skrivanja podataka nigdje nije jasno navedeno koliko je novaca doista potrošeno, ali se navodi komercijalna vrijednost?! U svakom slučaju, iz dostupnih podataka u čiju vjerodostojnost nismo uvjereni, proizlazi kako je propali Sunset Sports Media Festival u Zadru koštao između 4,3 i 6,4 milijuna kuna!

Krenimo redom. Za produkciju odrađenu u polupraznom Arsenalu, potrošeno je, tvrde organizatori, 334.056,70 kn. U te troškove spadaju najam dvorane, razglas, scenografija i sl. Za PR i marketing potrošeno je gotovo milijun kuna, odnosno 918.203,92 kn, a tu spada pr. oglašavanje u Večernjem listu vrijedno 607.890,00 kn kao i plaćanje promotivnih članaka i sl. u drugim medijima. Za sam program kroz nepunih 48 sati koliko je službeno trajao Sunset Sports Media Festival 274.001,60 od čega je pr. Petar Grašo za koncert kojeg je prema procjenama gledalo oko 150 ljudi, plaćeno 75.000,00 kn dok je Neno Belan za svoj nastup pred pedesetak ljudi naplatio “skromnih” 40.000,00 kn. Za smještaj i transport dijela sudionika utrošeno je 832.390,27 kn! Konačno za reprezentaciju u restoranima, klubovima je utrošeno još 135.525,60 kn. Ukupno po dostavljenom troškovniku 2.494.178,09 kn. To naravno nije sve.

Arsenal je za vrijeme trajanja propalog Sunset Sports Media Festivala bio poluprazan o čemu svjedoče fotografije u našem posjedu. Inače, organizatori su se potrudili prema javnosti poslati fotografije iz kojih bi se dalo zaključiti da je bila riječ o dobro posjećenom događaju

Reportaža u trajanju minutu i 12 sekundi na HRT-u košta 93.600,00 kn?

Službeni podaci koje smo dobili iz više različitih izvora ipak bacaju sumnju na prikazane troškove. Primjera je ta to više, ali spomenimo samo neke od njih. U troškovniku kojeg je sačinila agencija Pepermint d.o.o. spominju se brojni restorani u kojima se jelo i pilo na račun građana Zadra. Međutim, među brojnim restoranima u kojima se trošio donirani novac iz proračuna Grada Zadra, TZ-a i dr. nigdje se ne spominje Buffet Mare u Salima na Dugom otoku gdje je 20 odabranih pojelo četiri jastoga od kojih je svaki koštao 1.100,00 kn, nekoliko salata od hobotnice, gotovo 11 kg bijele ribe itd. Popilo se te večeri, a riječ je o 12.lipnja 2022. i šest boca Pošipa vinarije Grgić od kojih svaka košta 300,00 kuna. I tako su povlaštenici propalog Sunset Sports Media Festivala “strajbali” 20.323,00 kn! Te stavke u službenom troškovniku – nema. Kao što nema ni traga o tome na koji način je ovih 20 osoba među kojima je, svjedoče nam u Salima bio i Pete Radovich, stiglo do Dugog otoka obzirom da u vrijeme kada su se častili, do sutradan nije bilo nikakve trajektne ili katamaranske linije do kopna.

Baš zato osnovano sumnjamo u istinitost podataka o ostalim troškovima. U Dnevniku na HRT1 objavljena je reportaža o propalom festivalu u ukupnom trajanju od jedne minute i 12 sekundi za koju na državnoj dalekovidnici traže 93.600,00 kn. Po sekundi 1.300,00 kn. Isto tako je objavljen bezvezni člančić u Večernjem listu od ukupno sedam (brojkom:7) rečenica što je procijenjeno da vrijedi – 37.354,00 kn odnosno 5.336,00 kn po rečenici! U troškovniku je prikazano da je događaj po stavkama koštao oko 2,5 milijuna kuna što je u kontradikciji sa izjavom Nevene Rendeli Vejzović koja spominje i 700.000,00 kn koje je agencija Pepermint d.o.o. uložila svojih sredstava, a o čemu smo pisali prošli put. Imamo i dokument procijenjenih troškova oglašavanja koje je agencija Pepermint d.o.o. iz Zagreba predočila Turističkoj zajednici grada Zadra na iznos od 3.922.665,00 kn u koji iznos nisu uračunate produkcija, PR i marketing, program i reprezentacija u iznosu 2.494.178,09 kn. Je li onda propali Sunset Sports Media Festival koštao gotovo 6,5 milijuna kuna?! (NASTAVLJA SE…)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime