Nepunih osam mjeseci nakon fijaska sa višemilijunskim projektom održavanja Sunset Sports Media Festivala u Zadru, u medijima se o tome događaju mogu pronaći samo članci u superlativu

Neupućeni čitatelji mogli bi steći dojam kako se u Zadru dogodilo nešto izuzetno sjajno zbog čega će ubuduće Zadar biti još atraktivnija turistička destinacija. Svi članci popraćeni su fotografijama, ali ni na jednoj se ne vidi da je zapravo prostor Arsenala gdje se održavao Sunset Sports Media Festival zapravo – poluprazan. Nahvališe organizatore kao i teme, a još više sudionike brojni portali, televizijske kuće, tiskani mediji. Čini se kao da njihovi novinari žive u nekom paralelnom svemiru pa nisu vidjeli da osim samih sudionika koji su za svoj dolazak u Zadar bili dobro počašćeni novcima građana Zadra, u publici ni u jednom trenutku nije bilo više od nekoliko desetaka ljudi.

Mediji su hvalili propali Sunset Sports Media Festival i za to dobili jako puno novaca

Možda u redakcijama lokalnih i nacionalnih medija rade slijepci, pa urednici odlučiše baš njih poslati na ovaj događaj koji je trajao manje od 48 sati, a porezne obveznike koštao je, proizlazi iz službene dokumentacije, više od 6 milijuna kuna! Istina je ipak malo jednostavnija. Mediji su pisali gluposti o Sunset Sports Media Festivalu jer su pod kontrolom brojnih interesnih skupna povezanih sa politikom. Javna je tajna da mnogi mediji u Zadru nerijetko služe za kontrolu štete uz obilato podvaljivanje alternativnih činjenica i da za to dobivaju na desetke, pa i stotine tisuća kuna. Stoga se ne treba čuditi da HRT primjerice izvještava kako je Sunset Sports Media Festival hvalevrijedan događaj kada za minutu i 12 sekundi priloga traže 93.600,00 kn. Obični članak na portalima i tiskanim izdanjima novina o Sunset Sports Media Festivalu procijenjen je nerijetko i na gotovo 40.000,00 kn, pa onda doista nije za očekivati da će netko od novinara napisati kako je navedeni događaj slabo posjećen.

Dukić i Paleka razbacuju se novcem poreznih obveznika i nitko im ništa ne može

Inače, o samoj organizaciji kao i troškovima Sunset Sports Media Festivala lagali su mnogi, a oni koji su bili svjesni posljedica koje nose lažni iskazi medijima su pribjegli drugoj metodi – skrivanju informacija. Tu je najveći korak napravila upravo Turistička zajednica grada Zadra s kojima smo se mjesecima natezali da dobijemo konkretne podatke o troškovima. Branko Dukić kao predsjednik Turističke zajednice grada Zadra i Mario Paleka kao direktor TZ-a izigrali su građane Zadra, ali i zaobišli pozitivne zakonske propise koji reguliraju u kojim slučajevima netko može dobiti preko milijun kuna javnog novca. Podsjećamo, ova dvojica poslovnih suradnika i prijatelja su na račun građana Zadra organizatorima Sunset Sports Media Festivala dodijelili nešto manje od 1,2 milijuna kuna. Kada bilo tko želi dobiti posao vrijedniji od pola milijuna kuna, ide postupak javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi. Ovdje toga nije bilo jer ne treba ni biti. Mario Paleka sa nešto manje od 16 milijuna kuna godišnjeg proračuna, raspolaže novcem kako ga volja. Da je novac njegov, privatni, sigurni smo da se ne bi tako olako razbacivao poput pijanog ruskog milijunaša. Kada bi gradonačelnik Dukić želio nekome dodijeliti posao ili, pak, donaciju u vrijednosti većoj od milijun kuna, ne bi to mogao bez većine u Gradskom vijeću Grada Zadra. No, i ta procedura je zaobiđena jer su gotovo 1,2 milijuna kuna organizatorima Sunset Sports Media Festivala zajednički dodijelili i Dukić i Paleka, pa Gradsko vijeće Grada Zadra s tim nije ni moglo imati ništa. (NASTAVLJA SE…)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime