Kao što je za prošlotjednog posjeta Zadru najavio pomoćnik ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Igor Butorac, Agencija za obalni linijski pomorski promet jučer je raspisala natječaj za odabir koncesionara na državnoj brodskoj liniji 409 Zadar – (Ošljak) – Preko.
Rok za dostavu ponuda je 30. ožujka 2015. godine, ponude će se otvoriti 31. ožujka 2015. godine, a rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda, odnosno 30. travnja. Prema propozicijama natječaja, ponuditelj mora voditi računa da brod odgovara lukama pristajanja (gaz, ukrcaj i iskrcaj putnika), minimalna učestalost prijevoza povratnih putovanja tjedno je 56 u izvansezoni, 63 u predsezoni i posezoni i 70 u visokoj sezoni, a kapacitet broda 250 putnika. Koncesija traje do 31. prosinca 2016. godine, kada istječu koncesije i na trajektnim linijama. Podsjetimo,odluku o novoj državnoj liniji 409 Vlada je donijela još 2011. godine, uz uvjet da se natječaj za koncesiju raspiše kada se trajektni promet iz središta Zadra premjesti u Novu luku Gaženica. U kratkoj izjavi za Zadarski list predsjednik uprave Jadrolinje Alan Klanac kazao je da je državni brodar zainteresiran za održavanje brodske linije između Zadra i Preka, ali ne i s kojim brodom namjerava konkurirati na natječaju. Lenko Garbin, vlasnik tvrtke G&V line, koja na zadarskom području održava pruge Zadar – Sali i Zadar – Iž – Rava, također je zainteresiran za novu brodsku prugu, za koju među stanovnicima Ugljana i Pašmana vlada veliko zanimanje. – Svakako ćemo se javiti na natječaj, to više što smo mi jedini koji u ovome trenutku već imamo i spreman brod, rekao je te podsjetio da brod Sea Star, koji je trenutačno usidren u Dubrovniku, može primiti 400 putnika, gotovo dvostruko više nego što je navedeno u uvjetima natječaja. (Zadarski list)