Nakon objave teksta “Sto milijuna kuna za jedna kilometer Butkovićeve željeznice” i Ispravka navoda koje su uputili djelatnici HŽ Infrastruktura d.o.o. nameće se niz pitanja na koja “radi velikoga interesa javnosti”  trebaju odgovoriti resorni ministri , Vlade Andrea Plenkovića

Prvo pitanje koje se nameće je profitabilnost projekata Ministarstva mora prometa i veza. Spominju se milijarde kuna procjena vrijednosti radova, a da građanima nije osigurana transparentnost poslovanja-informiranja nadležnog ministarstva. Vlada Andrea Plenkovića zasigurno ima (ne)sposobnog ministra u osobi Oleg Butković, što potvrđuje niz navoda. Naravno sve navode koji ukazuju na nesposobnost Olega Butkovića uredništvo portala Megamedia, elaborirat će u nastavcima. Uredništvo portala objaviti će svaki demantij nadležnih službi Butkovićeva ministarstva. Nadamo se da će  osam stotina djelatnika ministarstva, dvije tisuće djelatnika – osamdeset trgovačkih društava koje su u sustavu Butkovićeva ministarstva, plus lučke uprave,  nadležni uredi instituta, komora, dati adekvatne i točne odgovore na naše upite. Radi transparentnosti rada našega uredništva i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture postavljamo javna pitanja i tražimo javne odgovore od ministra Olega Butkovića i nadležnih službi ministarstva.

Pitanja za Olega Butkovića:

1. Je li točna informacija da je komercijalna brzina teretnih vlakova 22 kilometra na sat, a putničkog prijevoza 47 km/h?

2. Je li točan podatak da su Hrvatske željeznice – putnički prijevoz  2007. godine zabilježile promet – prijevoz 75 milijuna putnika, a 2019. godine 15 milijuna putnika?

3. Je li točan podatak da je Vlada RH, u 2019. godini  subvencionirala 450 milijuna kuna za 15 milijuna putnika (koliko je evidentirano putnika u HŽPP u 2019. godini), dakle svaki putnik koji je ušao u vlak dobio je 30 kuna od Vlade RH?

4. Je li točan podatak da je HŽ teretni prijevoz 2007. godine zabilježio ukupni promet 17 milijuna tona, a 2019. godine ukupni teretni promet HŽ, je 5 milijuna tona?

5. Je li točno da je potpisan Ugovor o završetku radova na dionici Križevci-Dugo selo, najkasnije do 01.01.2020. godine?

6. Zna li ministar Butković kolika je nastala šteta Republici Hrvatskoj zbog kašnjenja rokova završetka radova na dionici Križevci – Dugo selo?

7. Koliko je točno povučeno sredstava- novaca iz EU fondova, od postotka financiranja 85 % za projekat Hrvatskih željeznica, na dionici Križevci – Dugo selo ?

8. Koliko je sredstava povučeno iz proračuna RH, od postotka financiranja 15 % , za projekat Hrvatskih željeznica na dionici Križevci – Dugo selo ?

9. Je li točno da je Branimir Jerneić, vlasnik firme Eko dom d.o.o., volonter – savjetnik ministra Olega Butkovića, bivši direktor HŽ Infrastrukture. Koja je njegova uloga u izradi projektne dokumentacije HŽ-a za EU fondove?

10. Je li točno da je HŽ Holding 2008. godine (Predsjednik uprave) prijavio kriminal od 1,5 milijardi kuna DORH-u ? (Portal Megamedia je dana 4.ožujka 2018. objavio tekst na tu temu).

11. Je li točan podatak da je u spomenuti kriminal umiješana  Nexe grupa, Našice cement i HŽ Infrastruktura, prepuštanjem zemljišta za gradnju infrastrukture željeznica? Kriminal od analitičara je okarakteriziran kao “Duboka država tri obitelji Ministarstva mora, prometa i infrastrukture “.

Ovo bi bilo prvih jedanaest pitanja za ministra Olega Butkovića, koja ćemo Vama dragi čitatelji prezentirati odmah nakon što dobijemo odgovore. U nastavcima tekstova i pitanja analizirati ćemo zašto je Oleg Butković ministar u Vladi Andrea Plenkovića, tko su njegovi mentori, kojega je svjetonazora i može li Oleg Butković postati predsjednik HDZ-a?

Svakako će uredništvo portala analizirati egzaktne podatke koji ukazuju na (ne)sposobnost Olega Butkovića i službi Ministarstva mora prometa i veze, Vlade Andrea Plenkovića. Podatak da je u Rusiji cijena 100 Megabajta interneta je  4 (četiri) dolara, a u Republici Hrvatskoj 250 kuna. Podatak da su u novu profesionalnu mrežu Odašiljača i veza  DMR, pod komercijalnim nazivom CRONECT, uložili 40 milijuna kuna opreme, a da mreža nema niti jednoga korisnika ?!

Ponudit ćemo odgovor čitateljima koje države članice Europske unije imaju dvije mreže: OIV i MUP? Koji je HDZ-ovac jedini član uprave, koji vozi skupocjenu limuzinu marke Volvo, već četiri godine,  koje je struke, koliko troši na reprezentacije i zrakoplovne karte! Tko su odbačeni agenti sigurnosnih službi i djelatnici OIV-a? Radi li se o paraobavještajnoj mreži  HDZ-a koja trenutno radi protiv premijera Andrea Plenkovića u korist Olega Butkovića ?! Vrijeme će pokazati!

Zašto nije liberalizirano tržište telekomunikacija i zašto je Hrvatski telekom (hrvatski samo nazivom) monopolist u Republici Hrvatskoj, zahvaljujući ministru Olegu Butkoviću i Ministarstvu mora prometa i veza  Vlade Andrea Plenkovića?!

Nečinjenje uprave Odašiljača i veza (predstavnik skupštine je Ministarstvo mora prometa i veza) direktno se pogoduje Hrvatskom Telekomu, na štetu građana Republike Hrvatske kao korisnika preskupih usluga. Nekorištenjem 85% sredstava Europske unije za infrastrukturu telekomunikacija radi se direktna šteta građanima RH kao poreznim obveznicima. Ustavna kategorija u Hrvatskoj su voda, struja i plin! Internet nije ! Zašto? Pitanja nameću odgovore, a odgovori dokazuju (ne)sposobnost ministra Olega Butkovića i njegovih mentora. (NASTAVLJA SE…)

5 KOMENTARI

  1. Kompzicija nesposobnjakovića nosi ime Vlada… I ne kreće se šinama već stranputicama. Bez smjera, bez cilja, bez plana, bez svrhe i bez koristi. Ali imaju plan, svrhu, korist, smjer i cilj… Za sebe!

  2. Zato oni zapivati znaju u kvartetu hdz-ove, sdss-ove,hns-ove i sdp-eove komunjare:”Šalaj volim ovaj režim pare idu a ja ležim” i podviknut “tito je sa nama” ,a uskoro će se ustoličiti,” bakarića, rašković i malog rankovića sa one stranu Drine “!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime