Potaknuti člankom o navodnim nepravilnostzima u restoranu „Maslina“, javili su nam se mnogi naši čitatelji koji tvrde da smo se dotaknuli tek jednog manjeg dijela kada smo naveli da radnici ne primaju plaću na vrijeme.

Neki su željeli ostati anonimni, a neki su nam napomenuli da ih slobodno spomenemo u člancima. Jedna od njih je Marija Krtalić koja je ogorčena činjenicom da restoran i dalje radi iako ih je osobno prijavila raznoraznim inspekcijama koje su po dolasku i utvrdile brojne nepravilnosti i zakonske prekršaje.
– Mislim da je cijeli trud uzaludan jer sam osobno i Dragana Vinkovića i ugostiteljski objekt prijavila svim mogućim državnim  institucijama i ostala jako razočarana. Kao dugogodišnji ugostitelj sam od istih uredno dobivala kazne za sve moguće gluposti i sitnice, pa je moje razočaranje utoliko veće nakon svih nadzora obavljenih u restoranu ” Maslina”. Dozvolu za rad taj objekt je dobio na osnovu naslijeđenih minimalnih tehničkih uvjeta da bi odmah nakon tog bio renoviran cijeli objekt,  na način da je ukinut wc i garderoba za osoblje. Znači, objekt ne radi u skladu sa postojećim minimalnim uvjetima i zakonom i to ga čini jedinim takvim u Hrvatskoj, ističe Marija Krtalić. Ističe i to kako je u razgovoru sa inspektorima iz drugih hrvatskih gradova doznala kako bi navedeni prekršaji značili automatsko pečačenje objekta od strane turističke inspekcije.
inspekt– Jako sam ogorčena na državne institucije, kao i na vlasnika restorana” Maslina”, koji je u najmu prostora mog bivšeg muža. Taj Vinković nikako ne plaća najam prostora, uredno prijeti meni (preko bivšeg muža), prijeti i bivšem mužu, mom sinu pljuje oca, mom bivsem djeveru psuje mrtvu majku…, navodi Marija Krtalić dostavljajući nam opsežnu dokumentaciju koja svjedoči o brojnim inspekcijskim nadzorima.
Sa stanjem u navedenom objektu upoznat  je i Tonči Vidak Buljan, viši sanitarni inspektor koji tvrdi da su u restoranu „Maslina“ dužni uspostaviti sustav samokontrole- HACCP sustav o čemu je izdato i Rješenje, a da je o problemima sa sanitarnim čvorom izvijestio nadležnu turističku inspekciju.
Ministarstvo turizma, Samostalni sektor turističke inspekcije zaprimio je pritužbe na rad navedenog restorana te su dali nalog Sanitarnoj inspekciji Ministarstva zdravlja i komunalnim redarima grada Makarske kao nadležnim tijelima za postupanje, no nije poznato što je po tom pitanju napravljeno.
16.kolovoza je viši sanitarni inspektor Tonči Vidak Buljan još jednom izvršio inspkecijski nadzor u restoranu „Maslina“,a evo što je, između ostaloga, naveo u svom nadzoru: „Predočeno je Rješenje o ispunjavanju minimalno tehničkih uvjeta za obavljanje djelatnosti Ureda državne uprave u Splitsko-dalmatinskoj županiji, Ispostava Makarska za bistro-gril KLASA: UP-I-335-02/16-03/6, URBROJ: 2181-01/04-16-2-SV od 08.03.2016. godine. Tijekom ovog nadzora nisu utvrđena odstupanja u odnosu na obavljen nadzor ovog inspektora od 26.07.2016. godine, u smislu sanitarno tehničkih i higijenskih uvjeta osim što je u rashladnim uređajima kuhinje utvrđeno križanje namirnica- sirovine i gotove hrane, što znači da isto nije navedeno propisno posloženo, pa je zbog navedene nesukladnosti ovaj inspektor kao mjeru upozorenja naplatio novčanu kaznu na licu mjesta. SPH je ispravio navedenu nesukladnost tijekom ovog nadzora. Također je utvrđeno da je SPH u postupku uspostave HACCP sustava, u suradnji sa Nastavnim Zavodom za javno zdravstvo Županije Splitsko-dalmatinske, a još uvijek u roku  pod obvezom izvršenja Rješenja ovog inspektora. U  izdvojenom dijelu vanjskog gostinjskog prostora koji je natkriven se vrši termička obrada mesa na grillu te u zatvorenom roštilju (pečena janjetina). Daljnje rasijecanje mesa i priprema za usluživanje se obavlja u kuhinji objekta. Nije utvrđena nikakva prodaja navedene hrane preko puta ili izvan objekta. Objekt je priključen na javni vodovod i kanalizaciju, nije utvrđeno nikakvo istjecanje otpadnih voda unutar ili izvan objekta. Stranka izjavljuje da vlasnik navedenog prostora ne dopušta korištenje pomoćnih prostorija (sanitarni čvorovi i garderoba) za osoblje koji se nalaze na katu iznad objekta pod ugovorom sa vlasnikom prostora, a na osnovu čega je navedeni ugostiteljski objekt dobio  rješenje o ispunjavanju minimalno tehničkih uvjeta za obavljanje djelatnosti, pa će se navedena problematika u skladu sa čl. 18 Zakona o općem upravnom postupku (NN 47/09) dostaviti na nadležnost turističkoj inspekciji u skladu sa čl. 3 Zakona o turističkoj inspekciji (NN 19/14).“
1.rujna, restoran je posjetio i viši turistički inspektor Željko Klinac koji je također utvrdio određene prekršaje i to po pitanju viška sjedećih mjesta na otvorenom zbog čega je podignut i optužni prijedlog protiv odgovorne osobe, a doneseno je i rješenje kojim se zabranjuje pružanje ugostiteljskih usluga na 23 sjedeća mjesta postavljena na prozoru za usluživanje na otvorenom. (NASTAVLJA SE…)

1 KOMENTAR

  1. Svaka čast gđi Marijji Krtalić, na hrabrosti, štto je progovorila odnosno iznijela jedan dio istine. Ovo nije jedini slučaj u Majjarskoj, gdjje mjerodavne službene osobe provedu sve po Zakonima, ali odgovorni izvršitelji, a to su uglavnom gradska-e vlasti ne odrade svoje posloveve. Znam i zašto jer su KORUMPIRANI.Jedan od primjera je terasa, koja je nalivena na čjunčanom plaži, prije nekoliko godina, sa nalozima za rušenje, vlasnici krivično osuđeni, od toga ništa. Oprostite ne samo da su se proširili na najuži dio plaže, već su i na šetnici. Osobno mi je rekla šefica građevinske inspekcije, da su oni obavili svoje , ali gradske vlasti su dužni izvršiti svoje. Poistovjećujem obe stvari. Svi pošteni moje koze nema. Jadni Krtalići i svi oni koji dođu u ovakvu situaciju. RAZLOG JE SVUGDE ISTI RH NIJE DRŽAVA PRAVA. i ko je jjači tad tabači, samo su kriminalci zaštićeni.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime