Proteklih dana uzburkala se javnost na društvenim mrežama, u grupama, gdje se reklamiraju apartmani na makarskoj rivijeri i samoj Makarskoj

Već ionako odmaklu, u jednu ruku čudnu turističku sezonu, te kroz prizmu cijena samih smještaja, i kvaliteta istih, susreli smo se i sa neodgovornim turističkim djelatnicima. Da li je po srijedi neodgovornost ili je namjerno učinjeni propusti, dopustit ćemo da zaključite sami.
Naime javio se niz nezadovoljnih korisnika direktno na naš portal, te na društvenim mrežama (ranije spomenuto) u vezi usluge jedne turističke agencije iz Makarske, koja je, tvrde mnogi, napravila nepopravljivu štetu kako za poslovanje tako i za ugled Makarske i svih turističkih djelatnika.

Svakodnevno se javljaju prevareni turisti, izražavajući svoje nezadovoljstvo sa dotičnom vlasnicom iste te turističke agencije. Problem naime nastaje pred sami dolazak turista na odredište, da se dotična ne javlja na telefon, ili u slučaju da se javi, postoje neki suvisli razlozi zbog čega se ne može do smještaja. Mjesecima ranije plaćene akontacije, postaju nevažeće na dan dolaska. Tako barem pišu nezadovoljni korisnici usluga predmetne agencije.

Uplaćena akontacija je, kažu, nekome vraćena, netko se „nateže“ tjednima, u gradu podno Biokova nije dosadno.
U komentarima se javila i nekolicina nezadovoljnih vlasnika apartmana, čiji su se objekti nudili na oglasima.
U komentarima se da iščitati i određene prijetnje prema vlasnici agencije, dok su obavješteni policijski službenici za kazneno djelo prijevare.

Što je istina? Na koji način popraviti napravljenu štetu samim turistima? Kako reagiraju turistički djelatnici u Makarskoj? Što ima reći TZ na sve ovo,  izvijestit ćemo u nastavku.

3 KOMENTARI

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime