Lady Di, princeza od Walesa, stradala je nevezana na stražnjem sjedalu luksuznog Mercedes-Benz S280 (W140), koji se zabio u potporni stup tunela Pont de l’Alma, a poginuo je i njezin ljubavnik Dodi Al-Fayed…

Nesreća koja je potresla svijet dogodila se 31. kolovoza 1997., u pariškom tunelu Pont de l’Alma. U luksuznom automobilu Mercedes-Benz S280, zvanom ‘Genšer’, kojeg je te kobne noći Henri Paul, pod utjecajem alkohola i antidepresiva, nakon što je pri pretjecanju velikom brzinom zakačio Kiju Pride i izgubio kontrolu, silovito zabio u potporni armiranobetonski stup, nalazili su se Lady Di i njezin ljubavnik, filmski producent, Dodi Al-Fayed te zaštitar Trevor Rees-Jones, koji je jedini preživio.

Bježali su pred paparazzima na motociklima, a tragičnom je ishodu pridonijelo što Diana nije bila vezana, sjedeći straga, sigurnosnim pojasom.

Diana Spencer rođena je 1. srpnja 1961., kao kći malo poznatog osmog grofa Johna Spencera, a 29. srpnja 1981. vjenčala se, u ceremoniji koju su prenosile 74 stanice širom svijeta, za 20 godina starijeg Charlesa, princa od Walesa. Dobili su sinove, prinčeve Williama 21. srpnja 1992. i  Henryja, 15. rujna 1985. Zbog trzavica i obostrane bračne nevjere prestali su zajedno živjeti 9. rujna 1992. te su se razveli 28. kolovoza 1996.

Pred nesreću Diana je bila u vezi, ljubavno-interesnoj (omjer je teško odrediti), sa sinom egipatskog milijardera Mohameda Al-Fayeda.Ta je veza bila krajnje neprihvatljiva za Britansku krunu, nagađalo se da je bila trudna, pa bi budući kralj William dobio polubrata ili polusestru muslimanske vjeroispovijesti. To je polazište teorija urote, da su smrt izazvali agenti britanske tajne službe.

U prometno-tehničkom smislu nesreća je zanimljiva, jer je pokazala da vozača i putnike, od najtežeg ishoda, ne može zaštiti ni najsigurniji automobil (tada je to bio Mercedes-Benz S-klase, serije W140, koji se proizvodio od 1991. do 1998.), ako se automobil zabije u armiranobetonski stup (pričem dvotonska masa postaje kontraproduktivna), a osobe u autu nisu vezane sigurnosnim pojasom.

Nagađalo se i da je konkretni Mercedes-Benz S280 prethodno imao tešku nesreću s prevrtanjem, nakon koje je ocijenjena totalna šteta te da je potom popravljen nestručno, u sumnjivim okolnostima, ali to, izvjesno, nije bilo presudno. Konkretne okolnosti udara punom brzinom u armiranobetonski stup osoba koja nije vezana sigurnosnim pojasom teško je mogla preživjeti… (AUTOPORTAL)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime