Ultra Europe festival ove će se godine održati od 10. do 15. srpnja. Prva tri dana će biti na Poljudu, a nakon toga se seli na otoke.

Grad Split osigurao je domaćinstvo ovog festivala do 2017. godine, a dogradonačelnik Goran Kovačević kaže kako postoji mogućnost da se dogovori domaćinstvo i nakon toga. Iako su se organizatori pohvalili odličnim brojkama, Joe Bašić, vlasnik tvrtke Adria MM Produkcija, kaže da ovako vrhunski događaj ne bi mogli organizirati bez podrške državnih i lokalnih vlasti. Ministarstvo turizma Ultra festival prošle je godine podržalo sa 600.000 kuna. Ove će godine iznos biti i veći, ali se ne zna točno koliko jer je natječaj još u tijeku. Što se tiče financijske podrške Grada, s 400.000 kuna će se kompenzirati najam stadiona Poljud s Hajdukovim kreditom, a još pola milijuna će se uložiti kroz komunalne usluge i infrastrukturu. – Imamo pritisak da radimo najveći ovakav festival, line up nam je svake godine sve skuplji i bez pomoći lokalne zajednice i države to ne bi mogli samostalno financirati. Moramo ulagati u druge elemente našeg razvoja – rekao je Bašić. Pohvalio se kako je vrijednost promocije koju su Split i Hrvatska dobili zahvaljujući Ultra festivalu oko 20 milijuna eura. Lani je Split za vrijeme trajanja festivala posjetilo 150.000 gostiju, a Bašić je uvjeren da će se ta brojka do 2017. godine popeti na 180.000. Usto, obećao je i da će nastojati riješiti sve nedostatke od prijašnjih godina poput nedovoljnog broja zahoda. – U početku nismo imali podršku javnosti jer ljudi nisu prepoznali potencijal Splita. Doživljavali su ga kao tranzicijski grad kroz kojeg ljudi samo prolaze, ali to se promijenilo. Prošle su godine došli ljudi iz 126 zemalja, a ove godine očekujemo da će doći gosti iz 140 različitih zemalja. Očekujemo porast gostiju iz Španjolske, Velike Britanije, Italije, Skandinavije – dodao je Bašić. Dogradonačelnik Kovačević naglasio je kako Split vidi turizam kao jednu od poluga budućih gospodarskih iskoraka. – Organizacije ovako velikih svjetskih događaja za nas su strateški interes. Ovaj je događaj nadišao naše regionalne okvire i postao je značajan hrvatski događaj. Grad Split je prepoznat kao odgovoran i profesionalan partner i s ovakvim događajem, uz sve ostalo što imamo, počinjemo naš potencijal pretvarati u stvarne koristi – rekao je Kovačević, a Alijana Vukšić, direktorica TZ grada Splita, istaknula je kako ovakva mega manifestacija pozicionira Split visoko na globalnoj ljestvici turističkih destinacija. – Ovo je manifestacija zahvaljujući kojoj je Split postao prepoznatljiv na svjetskoj turističkoj karti, a koliki je njegov doprinos razvoju turizma u našem gradu najbolje govore brojke. Split je prošle godine u tih nekoliko dana ostvario više od 150.000 dolazaka i 300.000 noćenja, a uprihođeno je 12,5 milijuna eura – kazala je ona. Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije, rekao je kako mu je jako drago što se ovakav festival proširio i na naše otoke, a posebno na udaljeni Vis. – Ovaj događaj pokazuje da su Split i Splitsko-dalmatinska županija vrhunska destinacija. Naša snaga je u tome da smo sposobni ovo organizirati, da možemo živjeti s Ultrom i napraviti sinergiju s tom manifestacijom. Pokazali smo da možemo biti i festivalska destinacija i destinacija obiteljskog turizma. Ima prostora za još festivalskih događanja, ali i za buduće širenje Ultre. Incidenti su bili svedeni na minimum i iz svega ovoga vidimo samo pozitivno, vidimo ogroman marketinški efekt i ogroman prihod za sve turističke djelatnike – rekao je Stella. Sandi Kuplen, direktor tvrtke Travel 2 Ultra, najavio je kako se ove godine samo u kampu u Omišu očekuje tri tisuće gostiju više. – Ove godine imamo i prvog gosta koji dolazi iz Afganistana. Ipak, trebamo paziti na cijenu smještaja jer nam je cilj goste koji dolaze i zadržati. Situacija nije toliko loša kakva je bila prošle godine što pokazuje da su ljudi shvatili poruku – poručio je on. Na najavu Ultra festivala došao je i zamjenik ministra turizma Daglas Koraca koji je rekao kako ovakvi događaji stvaraju dodatnu vrijednost našoj turističkoj ponudi. – Temeljni cilj nam je da uđemo u 20 najkonkurentnijih zemalja svijeta, a organizacija ovakvih manifestacija gura hrvatski turizam u tom smjeru. Iako smo pretežno prepoznati kao destinacija sunca i mora ovakve manifestacije pomažu nam da razvijemo sliku Hrvatske kao drugačije i atraktivnije destinacije – zaključio je Koraca. (dalmacijanews.com)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime