Najveći britanski turoperator Thomson mogao bi se naći pod pritiskom brojnih turista koji su rezervirali smještaj u hrvatskom hotelu s četiri zvjezdice samo kako bi saznali da hotel – još nije otvoren niti završen, javljaju strani mediji.

Adriatic Beach Hotel (koji se tijekom proteklih mjeseci temeljito renovirao), smješten uz obalu pitoreskne Makarske rivijere, točnije u Živogošću, trebao je biti otvoren ranije ovog mjeseca, no vlasnik hotela Karisma grupa, poznata po svojim luksuznim smještajima u Meksiku, probila je rokove. Vijest o nedovršenom hotelu isplivala je na površinu kada je jedna od potencijalnih klijentica, 45-godišnja Anne Hanscomb iz Swindona, kontaktirala stranicu thisismoney.co.uk šokirana fotografijama hotela u izgradnji. Zgrada nije ni blizu dovršetka, a prvi gosti bi trebali stići kroz par tjedana. Hanscomb je, prije nego što odleti na obljetnicu braka, pretraživala internet u potrazi za fotografijama hotela u kojem je platila 1500 funti (15.885kn) za sedam dana all-inclusive odmora s početkom 5. lipnja. Razočaravajuće fotografije gradilišta, a ne hotela, uspjela je pronaći preko foruma internetske stranice Trip Advisor. Netko, tko se nalazi u samoj blizini hotela, joj je poslao slike putem maila. Unatoč trudu da potvrdi kada su fotografije nastale te hoće li hotel biti dovršen na vrijeme, Hanscomb tvrdi kako je Thomson odgovoran jer je zanemario njezine zahtjeve za više informacija. Od tada je u kontaktu s više od stotinu osoba koje su u istom problemu. – Neprihvatljivo je da turoperator nije pravilno komunicirao s neupućenim gostima iako ih je primamio da rezerviraju odmor na gradilištu – objasnila je Hanscomb. Fotografije hotela pojavile su se i na Thomsonovoj stranici, no riječ je o računalnim ilustracijama. Za sporni se hotel Adriatic Beach odlučila nakon što je odsjela u Karisminom smještaju u Meksiku i bila je ugodno iznenađena što kompanija širi svoju ponudu u Europu. – Rečeno nam je da se hotel otvara 1. svibnja 2015. i smatrali smo da je pet tjedana i više nego potrebno kako bi se ‘ispeglali’ svi nedostaci prije našeg dolaska. Znali smo da Karisma ima još jedan hotel u Hrvatskoj, no on dobiva negativne kritike zbog smrada kanalizacije, pa smo ga odlučili izbjeći. Nestrpljivi da krenemo na odmor, zatražili smo godišnji odmor, počeli učiti o Hrvatskoj te rezervirali zrakoplovne karte, parking, čuvanje psa i nabavili odjeću i valutu – objasnila je Hanscomb. Iznenadio ju je manjak odgovora od strane Thomsona čak i kada je poslala mail izvršnom direktoru Peteru Longu. Kada je napokon dobila povratnu informaciju, rečeno joj je da će hotel biti otvoren početkom lipnja. Kasnije je to prebačeno na 3. srpnja, gotovo dva tjedna nakon završetka njezina godišnjeg odmora. Karisma ju je posljednji put kontaktirala ovog tjedna nudeći joj alternative smještaja koje joj nisu prihvatljive. Umjesto toga, uložena sredstva su joj u potpunosti vraćena i ponuđena joj je kompenzacija za neugodnost od 30 funti, što je također odbila. Neizgrađen hotel mogao bi brojne turiste ostavili ‘pred zidom’ u odabiru alternativnog smještaja, pogotovo zbog pitanja hoće li se Thomson javiti svima koje ova situacija pogađa. Iako je kompanija priznala da je riječ o stotinama ljudi, točna brojka nije poznata.
– Žao nam je što moramo potvrditi kako je otvaranje hotela Adriatic Beach u Hrvatskoj odgođeno za 3. srpnja. Imali smo jamstva vlasnika hotela da će radovi biti dovršeni na vrijeme kako smo i oglašavali, no nepredviđeni zaostaci znače da smo probili rokove. Razumijemo frustraciju koju ovo kašnjenje izaziva kod naših klijenata i nudimo vam najiskrenije isprike. Trenutačno radimo na osiguranju alternativnog smještaja za goste. Ovakve su situacije vrlo rijetke i trudimo se da naš hotelski program prati naše visoke standarde – izjavio je glasnogovornik Thomsona. Unatoč ovim predivnim riječima, Thomson na svojoj stranici i dalje nudi smještaj u hotelu Adriatic Beach koji je, prema njihovim informacijama u ponudi, otvoren u svibnju… U kompaniji nisu željeli komentirati kako to da je oglas ‘još uvijek živ’. – Razumno je da turistička agencija koja postane svjesna da ne može ispuniti očekivanja klijenata istog trena kontaktira sve osobe koje su uplatile odmor i ponudi im alternativni smještaj. Ukoliko alternativni smještaj podrazumijeva znatnu promjenu u vašem putovanju, vaša turistička agencija bi trebala ponuditi mogućnost otkazivanja puta bez dodatnih troškova ili ponuditi alternativno putovanje, također bez troškova – rečeno je turističkoj kompaniji ABTA čiji član je Thomson. (Jutarnji list)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime