U predizbornoj godini, HDZ-ovci se razbacuju ciframa, pustim milijunima zbog kojih će građanima Hrvatske kvaliteta života biti na višoj razini nego što je bila dosad

U sklopu pustih predizbornih obećanja, zadarski ministar Šime Erlić često spominje ITU mehanizam od kojeg će Zadru, kaže, biti dostupno čak 43 milijuna eura. Dio tih novaca, najavljeno je, bit će utrošeno u obnovu i modernizaciju zadarskog Autobusnog kolodvora.

Edvin Šimunov, direktor Liburnije d.o.o. još od prošlog stoljeća u medijima sklonim uzimanju proračunskih novaca uvjerava javnost kako je obnova kolodvora nužna. – To je nužnost i nešto što smo u kontaktima s Gradom istaknuli kao naš prioritet od interesa za putnike, turiste, građane i cijeli Zadar, istaknuo je, a mi bismo valjda svi trebali povjerovati jer smo ovce i ništa ne znamo.

Ajmo o činjenicama umjesto da lupetamo kao neki. Autobusni kolodvor Zadar jedini je takve vrste u Hrvatskoj na kojem većina prijevoznika ima organiziranu vlastitu prodaju karata, neovisno o Liburniji d.o.o. Dakle, Autobusni kolodvor Zadar gotovo da i nema prihoda od kolodvorskih usluga prodaje karata.

Postavlja se pitanje za koga se obnavlja kolodvor odnosno s kojim prihodom od obavljanja djelatnosti na kolodvoru sudjeluje u ukupnom prihodu društva. Zarade li djelatnici na kolodvoru plaću, koliki su troškovi takvog poslovanja? Zadar je peti grad po veličini u državi, vrlo važan i specifičan u cestovnom prometu zahvaljujući svom položaju, ali sve to nije dovoljno pored ovakve organizacije u pružanju kolodvorskih usluga. Obzirom na nepobitnu činjenicu o kojoj Edvin Šimunov šuti, zadarski autobusni kolodvor je jedini u državi na kojem uglavnom svi prijevoznici imaju vlastitu prodaju karata s vlastitom internetskom podrškom pa kolodvor služi samo za brojanje autobusa, a ne i pružanje usluga putnicima.

U interesu javnosti i udjeličara društva interesantno bi bilo vidjeti prihode kolodvora u zadnjih 10 godina. Nitko nikad u javnom prostoru nije pitao o strukturi prihoda jer je to nažalost isključivo političko pitanje iza kojeg stoji proračun Grada Zadra.

Koju ulogu imaju ostali udjeličari kao i njihov predstavnik u Nadzornom odboru koji dolazi ne slučajno iz Erste leasinga, zašto o ovome šuti predstavnik radnika u tom istom Nadzornom odboru, a dojučerašnji sindikalni čelnik. Sva sposobnost menadžera na proračunu se svodi na zahtjev dotacija od grada umjesto da se pr. bavi prihodima ili drugačijoj strukturi autobusa u odnosu na broj sjedala.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime