Komuna predstavlja medije na drukčiji način

0

Povodom Svjetskog dana medija, Udruga studenata komunikologije i novinarstva “Komuna” u suradnji s Odjelom komunikologije Hrvatskih studija organizira, već sedmu godinu za redom, simpozij “Mediji na drukčiji način”. Simpozij će se održati na Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj 15. svibnja, u dvorani Zagreb u 10 sati.

Ovogodišnja tema Simpozija je “Stvaranje imidža”. Na temu stvaranja imidža predavanja će održati Zvonimir Pavlek, marketinški stručnjak s više od 40 godina iskustva, koji će s nama podijeliti tajne stvaranja uspješnog brenda, Dijana Đerđ, voditeljica marketinga i PR-a u Volkswagen Hrvatska, koja će prikazati kako se stvara imidž u auto industriji i Ana Tkalac Verčič, profesorica na Katedri za marketing na EFZG s temom “Cijena ugleda – vrijedi li ulaganja”. Uz stručne predavače, svoje diplomske radove predstaviti će bivše studentice komunikologije Petra Škofić (“Utjecaj društvenih mreža na upravljanje brendom”) i Sandra Gašparić (“Krizna komunikacija na slučaju poplava u istočnoj Slavoniji”). Program simpozija završit će zanimljivom panel raspravom o stvaranju imidža pod naslovom “Utjecaj društvenih mreža na stvaranje imidža“. Sudionici panel rasprave će biti Verica Katić (Degordian), Mila Perović (Jasno&Glasno) i Krešimir Dominić (PingPong/Abrakadabra). Moderator panelice bit će mr. sc. Žanina Žigo Kopić. U sklopu simpozija, kao i svake godine, organiziran je natječaj za najbolji likovni uradak, fotografiju i esej. Autore najboljih fotografija, likovnih uradaka i studentskih eseja organizatori će objaviti na Simpoziju te će oni biti bogato nagrađeni, a svi će radovi biti prikazani u izložbi u predvorju dvorane Zagreb na Hrvatskim studijima. Realizaciji simpozija pomažu gradsko kazalište Gavella, VBZ i 24sata te brojni medijski pokrovitelji. Više detalja o Simpoziju možete doznati na Facebook stranici udruge Komuna (https://www.facebook.com/KomunaUSKN) i stranici Simpozija “Mediji na drukčiji način” (https://www.facebook.com/medijinadrukcijinacin).

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime