U većini se hrvatskih gradova već neko vrijeme koristi sustav elektronske karte u javnom prijevozu. Pa tako u Puli, Splitu, Rijeci, Zagrebu građani koriste elektronske vozne karte. U Zagrebu i Rijeci u planu je realizacije i objedinjena naplata svih gradskih usluga po jednoj gradskoj kartici a Zadar želimo u vrhu turističke ponude.
Elektronska naplata u javnom prijevozu korisna je na više razina: gradskoj upravi omogućuje transparentno poslovanje, efikasno financijsko upravljanje linijskim prijevozom a samim time i kvalitetnije planiranje poslovnih procesa. Građani time dobivaju jednostavnije korištenje autobusa, smanjuje se gužva kod kupnje mjesečnih karata a za korisnike pametnih telefona opcija naplate karata putem internet aplikacije bila bi itekako zanimljiva i praktična opcija.
Zadar je svojom turističkom ponudom u vrhu Hrvatske pa bi ponuda koja uključuje naplatu prijevoza putem interneta sigurno bila više nego zanimljiva gostima koji se koriste gradskim prijevozom.
Zadar ima jedan od najstarijih i najmanje efikasnih načina naplate gradskog javnog prijevoza. U eri Smart City projekata, kada se objedinjava korištenje gradskih usluga i resursa, kada je pokrivenost internetom u gradskim zonama uobičajena stvar, kada se koristi naplata gradskog javnog prijevoza putem interneta vrijeme je da se i kod nas nešto promijeni.
HSLS Zadar želi iskoristiti ovakva priopćenja da građanima Zadra i okolice pruži kvalitetnije korištenje gradskih usluga i resursa, a smatramo i da je transparentno korištenje financija koje bi donio novi sustav naplate itekako u interesu građana.
Također, kako bi Zadar pratio trendove i ostao vodeći na turističkoj karti, nužnost je pružiti mogućnosti koje nude moderne tehnologije.
Ovakvim ulaganjima u infrastrukturu gradskog sustava Zadar bi postao vodeći grad u Hrvatskoj u korištenju modernih tehnologija a uz već postojeći status turističkog centra to bi Zadar učinilo iznimno zanimljivim kako turistima tako i investitorima.
Predsjednica G.O. HSLS-a
Marina Marić spec.admin.publ