Jučer smo pojasnili tko su Crveni menadžeri u Hrvatskoj i koja je njihova uloga. Opisali smo i djelom dokumentirali kriminal Crvenih menadžera u predmetu HŽ Infrastruktura, dugogodišnjim nečinjenjem  crvenih menadžera DORH-a u konkretnom predmetu, Ugovora o darovanju nekretnina između Našicacementa d.d. kao darovatelja i Republike Hrvatske kao obdarenika u svrhu gradnje industrijskog kolosijeka, oštećena je hrvatska riznica za milijarde kuna

Opisali smo i nečinjenje resornog ministra Olega Butkovića u konkretnom predmetu. Nečinjenjem je amnestiran kriminal Crvenih menadžera. Da je to modus operandi predstavnika vlada Republike Hrvatske, koji vuku svoj korijen iz Komunističke partije kojima smo dali naziv Crveni menadžeri, dokazuje i predmet Zračne luke Zagreb i Croatia Airlinesa. Prikrivanje kriminala u konkretnom predmetu, mogu se prepoznati sve institucije Republike Hrvatske koje su zadužene da štite imovinu Republike Hrvatske.

Nije sporno da je Croatia Airlines državno poduzeće iz kojega su izvučeni milijuni-milijarde  kuna, posredno preko predstavnika raznih političkih opcija. Dakle, svima nama su prepoznatljivi predstavnici političkih stranaka koji korijen imaju iz Saveza komunista Jugoslavije. Činjenica da nitko za kriminalne radnje od osnutka poduzeća Croatia Airlines nije odgovarao. Jedan dio menadžera Croatia Airlinesa danas je u Atlantik grupi, jedan dio je u državnim poduzećima, na odgovornim funkcijama, pojedinci su u mirovini.

Netransparentno poslovanje Croatia Airlinesa i Zračne luke Zagreb, prepoznatljivo je nečinjenjem Ureda državne revizije koji je ta strateška državna poduzeća zaobišao svojim nadzorom jedno desetljeće. Hrvatski građani kao porezni obveznici nigdje ne mogu pročitati Ugovor o koncesiji koji je potpisan  dana 11.travnja 2012. godine  i kojim je sklopljen  Ugovor o koncesiji za izgradnju i upravljanje zračnom lukom Zagreb između republike Hrvatske (RH) kao davatelja koncesije i ZAC-A LIMITED kao Koncesionara (dalje u tekstu Ugovor o koncesiji)  za izgradnju Novog putničkog terminal (NPT) i upravljanje zračnom lukom Zagreb. Koncesija je dana na 30 godina, od dana preuzimanja 5.12.2013. godine ?! 

Ne može se javno nigdje naći-pročitati  niti ugovor  koji je sklopljen dana 11.04.2012. godine, Ugovor o koncesiji , ZAIC-A LIMITED London, je prenio prava i obveze iz citiranog ugovora na novoosnovano društvo sa sjedištem u Republici Hrvatskoj – Međunarodna zračna luka Zagreb. Nigdje se ne može naći niti ugovor koji je sklopljen  dana 5.12.2013. godine, a  odnosi se na Međunarodnu zračnu luku Zagreb d.d. kojim je preuzela  operativno upravljanje zračnom lukom Zagreb, sukladno Ugovoru o koncesiji. 

Ugovorom o koncesiji regulirana su prava i obveze po Ugovoru o koncesiji od 11.04.2012. godine, izmjena br.1. Ugovora o koncesiji od 30.07.2013. godine i, izmjena br.2. Ugovora o koncesiji od  2.12.2013. godine, kojima je u skladu s pozitivnim propisima, izvršen prijenos poduzeća, odnosno gospodarske djelatnosti  na novog poslodavca. Istovremeno izvršen je i prijenos dvaju povezanih društava, kao i njihovih radnika, Zračna luka Trgovina d.o.o. i Zračna luka Zagreb- Ugostiteljstvo d.o.o.

Ured državne revizije Republike Hrvatske nije imao potrebe deset godina provesti reviziju i utvrditi radi li se o ne/zakonitim radnjama, Ugovorima?! DORH na svojim stranicama nije objavio predmetne Ugovore koji se tiču imovine Republike Hrvatske, prava i obveza po zaključenim Ugovorima i aneksima o Koncesiji ?!

Proslavom 30., rođendana Croatia Airlinesa d.d. Vlada Republike Hrvatske odobrila je dodatnih 250 milijuna kuna u vidu dokapitalizacije propalog poduzeća. Zašto? Zato što bankrotom, propasti, kroničnog gubitaša  Croatia Airlinesa d.d. proračun Republike Hrvatske tone u daljnje minuse zahvaljujući Ugovoru o koncesiji koji je potpisan s ZAIC-A LIMITED- London ?!

Tko su vlasnici ZAIC-A LIMITED London? Na kojemu odvjetničkom londonskom uredu je registrirano poduzeće i tko su prikriveni vlasnici (ortaci)? Vlada RH, londonskom poduzeću od 1 (jednu) tisuću funti, odobrila  je Jamstva Republike Hrvatske u iznosu od 183 milijuna Eura 2012./13. godine?! Radi li se o crvenim menadžerima? Da, radi se o Crvenim menadžerima bivšega Saveza komunista i užih članova njihove obitelji ! Je li slučajno da je Zračna luka Split, profitabilnija od Međunarodne zračne luke Zagreb? Zračna luka Split godišnje u proračun RH uplati 80 milijuna kuna, a Međunarodna zračna luka Zagreb 10 milijuna kuna. Ovakvih pokazatelja poslovanja – detalja mogli bi pisati u nedogled.

Činjenica je da propasti Croatia Airlinesa, za sobom povlači ugovorne obveze za koncesiju Zračne luke Zagreb, koje nastaju na štetu proračuna RH.

Ukoliko Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture javno objavi gore navedene ugovore o koncesiji i anekse ugovora o koncesiji, onda postoji mogućnost da Oleg Butković ne prikriva povijesni kriminal Crvenih menadžera.

Ukoliko DORH, javno objavi suglasnosti koje je dao na predmetne ugovore i anekse, onda oni ne prikrivaju povijesni kriminal Crvenih menadžera.

Ukoliko Vlada Andreja Plenkovića javno objavi koliko je gubitak Croatia Airlinesa u 30 godina poslovanja, i tko je odgovoran za kriminalno poslovanje, onda postoji mogućnost da Vlada Andreja Plenkovića ne štiti Crvene menadžere!

Restrukturiranje Agrokora d.d. Ivice Todorića kap je u moru štetnih posljedica za proračun Republike Hrvatske  u odnosu na aferu koja se očekuje javim priznanjem, propasti Croatia Airlinesa i Zračne luke Zagreb, koja kontrolira Ugovor o koncesiji, a koji drže u sefovima, kao državnu tajnu?!

Koja je uloga u cijeloj priči Zorana Milanovića,  Ante Kotromanovića, Ive Josipovića (odlasci u Francusku kod Emanuela Macrona…?) Siniše  Hajdaš Dončića, Andreja Plenkovića, Olega Butkovića, Mladena Bajića, Dinka Cvirtana, vrijeme će pokazati. Ili prije portal Megamedia.

Najnesposobniji ministar mora prometa i infrastrukture Oleg Butković ima mogućnost održati tiskovnu u Vladi Republike Hrvatske i pojasniti tko je odgovoran za bankrot  i kriminal Croatia Airlinesa d.d. Jesu li to Crveni menadžeri koje on štiti, ili netko drugi?! Je li  Vlada Andreja Plenkovića izradila nacrt  zakona: Lex Croatia Airlines , Lex HŽ – Holding?(NASTAVLJA SE…)

2 KOMENTARI

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime