Kraj 60-desetih, rane 70-desete, prošlog stoljeća, moji prvi modni koraci: Hazman, Gucci, Fiorucci…Now Man, Lewis, Wrangler, pravac: Trst-Milano-Rim!
Bordo čizmice, visoke pete-falilo mi par cenata, iste boje kožna jakna, brile Ray Ban…nitko nije plazio za mnom, ali što su hakali: pederu, pederu, pederu…
80-desete, prošlog stoljeća, London, clubs: the Tramp, Stringfellows…Burberry dućan, nabacim par goods: neizbježni trench coat, jakna, hlače, kako bih upotpunio svoju modnu razmaženost, spustim se dole, na odjel brijanja-šišanja-masaže za gentlemene… Dakako s sretnim završetkom! Bilo je važno-kako vidiš sebe, no, isto tako kako te vide drugi! Jebeš modu, furao sam stil! Danas-šolja mi puna Burberrya…

Moda se posrala na me! Kako je sve počelo? Nitko više ne obilazi restorane u kojima vise: pršuti, kolutovi parmezana, tanjuri puni Firenca steak, u kojima se nude renesansni dolce, ništa od toga. Usko su se povezali-hrana&shopping! Zašto? Stručnjaci za ljudsku ishranu- nutricionisti jako su glasni kad promoviraju unos zdravih delikatesnih vlaknastih namjernica! Vlakna, vlakna, vlakna, kakati, kakati, kakati…
Pogledajte vješalice po modnim dućanima, svaki odjel, svaki štender, svaki model imaju oznaku, posebno naznačeno-obilježeno na etiketi-organsko! Modna industrija, veliki dizajneri počeli su izrađivati tkaninu za odjeću od vlakana! To su uglavnom vlakna od prirodno uzgojenih kultura-voća i povrća: paradajz-jabuke-ananas-banana…Nameće se zaključak kako je moda-jedina univerzalna delicija, koje se, posebice Hrvati, ne mogu najesti… Ali što seru! Organska vlakna su biorazgradiva! U praksi bi to značilo, da kad Vam dojadi neki od predmetnih modnih outfita-popapate ga, dobro se poserete-jer vlakna potiču probavu! Smanjuje je rizik od karcinoma debelog crijeva!
Što bi mogao biti slijedeći korak u modnoj industriji, da približe hranu&shopping? Nemojte biti iznenađeni: uđete u Armanijev dućan, prilazi Vam ljubazna trgovkinja s pitanjem: hoćete li da probati naš novi model traperica, jedini odgovor na njenu ljubaznost i na Vašu modnu radoznalost jest: da, da, svakako…I, umjesto da Vas otprati do kabine za probu, odvede Vas do stola! Dakako, kad pojedete Armani špagete, jako Vam se svide, uvale Vam, od istih vlakana traperice! Osjećate se sjajno, niste gladni i imate novog Armanija! Ostaje tajna s čim ste zalijevali pastu, i, s čim ste nazdravili uspješnu kupovinu?
Zamislite kakav će shopping biti u budućnosti, po mega storovima: Zara- H&M- Mango…Gdje će se stvarati veći redovi: za stolove ili na kabine?
Šta ćete drugo, nego posrati tu modu!